KOVI 300 LITE KT. Коли хочеться більше
Дана модель логічно народилася від бажання мати щось потужніше ніж 250 кубів, але при цьому зберегти всю ту ж концепцію легкого і досить простого мотоцикла, який точно не здаватиметься іграшковими та одноразовим. В принципі – вийшло! І так - 300-ка важче ніж молодша сестричка, але і потужніше і все трохи краще, але при цьому не настільки дорожче, ніж могло б бути. Але ідея - та сама. Для тих, хто не знає – LITE у назві – це не про спрощеність чи примітивність. Це про вагу. Та й традиційно стилізували цю модифікацію під продукцію одного австрійського (але це не точно) виробника. Не, ну а що? Гарно вийшло! Загалом серію LITE у лінійці KOVI можна сміливо називати базовою. А вже від неї розходяться у бік ускладнення навороченіші, і дорогі Pro-шки або навпаки - дешевші Старт та Адванс для менш досвідчених і не таких вимогливих райдерів. Але – все по черзі.
Технічні особливості KOVI 300 LITE KT
Іноді виробник може додати щось краще і при цьому не сильно збільшивши вартість готового виробу. І тут – схожа картина.
Двигун. ZONGSHEN CBS300. Рідинний чотиритактний, чотири клапани з ланцюговим приводом. Балансирний вал є - часи хардового мотоциклізму пішли в минуле, всі хочуть комфорту, та й нині лікувати щось розбите вібраціями дорого. Два радіатори охолодження і є свій примусовий вентилятор. Блок двигуна важить як на 250 - 32 кг. А ось найкращий крутний 23 Нм вже віддає на 7500, що зі збільшеною потужністю оцінять якраз любителі працювати в середніх та низьких діапазонах. Тут і раніше було все непогано, а стало ще краще. Але крутити можна до максимальних 8500 об/хв, все тих же 6 ступенів КПП дозволяють багато чого робити. Лапку кікстартера не завезли - але це особливість цієї "шістступки".
Підвіска, гальма і таке інше. Ось тут позитивних змін багато і вони видні. Дещо перекочувало з моделі Pro, зокрема гальма.
- Спереду вилка SZC Base діаметр пера 43 мм. має обмежений діапазон регулювання відбою та стиснення та хід 259 мм. Гальма - дискова гідравліка - 240х3,7 мм. та армована магістраль. Ну і модні безасбестові колодки, що містять мідь.
- Позаду - теж SZC Base з регулюваннями переднатягу та жорсткістю відбою та ходом 254 мм. І, звичайно ж, легкосплавна фрезерована прогресія. Гальмо - ясна річ, гідравлічний, диск 240х3,7 мм, і ті ж магістраль та колодки SZC SCB.
Ободи - алюміній і стальні спиці, змінилася гума, тепер від CORDIAL - виробник заявляє, що вона стала кращою. Чи це так - час покаже.
Сталева рама, захисти там всякі, для рук там дуже хороша, але в іншому - це звичний нам KOVI, з електростартером, тією ж оптикою, мінімалістичною приладкою та постійним бажанням залізти в якесь болото. Але вистачить про техніку - зрештою, наші покупці теж вміють читати характеристики праворуч.
Кому KOVI 300 Lite KT?
Ця модель – це квінтесенція універсалізму в редакції від KOVI. Він не буде зовсім нудним для досвідчених любителів позашляхових покатушок, але й цілком підійде як перший ендурик для початківців, хто вирішив познайомитися з цією справою і не кидати через тиждень. Так, з його можливостями та комплектацією його вистачить надовго. Зрештою, не всі мають гроші на Pro-шку. Він може добре валити по бездоріжжю і впевнено працювати на більшості покриттів, що здалеку нагадують дорогу. А за необхідності він може стати таким собі спортивним снарядом для тренувань та освоєння позашляхових дисциплін. І важить він небагато -122 кг спорядженої маси як для 300-ки - хороший показник. Молодша 250-ка всього на 5 кг легше. Та й бака на 8.4 л вистачить на хороший день катання. Звичайно, новачкам зростом нижче середнього бажано подивитися щось менше, але як показала практика – це справа вправності. Ну і головне - стежте за показниками акумулятора - ножної лапки запуску двигуна все ж таки немає.