KOVI 300i PRO KT. Коли треба побільше
Іноді 250 кубиків мало. І справа не тільки в потужності - в ендуро кінські сили не самий критичний параметр, а великих швидкостей тут немає. Часто необхідна рівна віддача потужності по всьому діапазону оборотів. І це забезпечує інжектор - він дозволяє не вибухати потужністю при переході в верхній регістр оборотів. І немає, мотоцикл не стає повільніше, просто змінює поведінку - більш прогнозоване і зрозуміле, без небезпеки зірвати колесо з траєкторії руху і втратити зчеплення с, тож не найстабільнішою поверхнею. А що це дає? Правильно! Можна валити на всі гроші! І не тільки.
Технічні особливості KOVI 300i PRO KT
Двигун ZONGSHEN NC300 - одноциліндровий, чотиритактний, чотирьохклапанний з балансирним валом. Харчування - інжектор DELPHI. Охолодження - рідинне, два радіатора і вентилятор. Потужність 31,7 к.с. і макс 8200 об.мин. Кращий крутний - 29,5 Нм на 6100 Кік і електростартер, 6-сти ступінчаста КПП. Бак на 9 л. з вбудованим бензонасосом
Рама - тип "клітина" змінного перерізу, матеріал - сталь. Всі зовнішні елементи обважування з поліпропілену. Захист рук і двигуна в стоці. Світлодіодна оптика і гнучкі ніжки поворотников. Конструкційно все, що не стосується двигуна повторює 250-ти кубові Прошки. Навіть мінімалістичний приборка.
За підвісці - компоненти SZC серія Pro
- Перед - перевернута вилка, діаметр пір'я 48 мм, хід 309 мм. Регулюється стиснення-відбій.
- Зад - маятник з прогресією довжиною 480 мм., Загальний хід 299 мм і регулювання: преднатяг пружини, жорсткість відбою.
Гальма гідравлічні з армованої магістраллю, від SZC:
- Спереду - 2 поршня і диск діаметром 260 і товщиною 3.7 мм.
- Ззаду - 1 поршень і диск 240 і 3.7 мм. відповідно.
Алюмінієві спіцованние диски, розмір 21-18 дюймів. Позашляхова гума з розвиненим протектором від CST
Загальний кліренс - 310 мм. при вазі в 122.4 кг.
Кому підійде KOVI 300i PRO KT?
Перш за все для пропаленого любителя ендуро покатушек на повній швидкості. Ну, він може! Електронний блок інжектора рівномірно подає паливо, що підвищує дозування потужності і оборотів - це дуже важливо, особливо на складних грунтах. Та й суміш сама більш якісна, адже не трапляється перегріву, що теж сприяє стабільній роботі двигуна на всіх режимах. Саме інжектор робить KOVI 300i PRO KT дуже універсальним мотоциклом, який може як довго їхати, так і відпрацьовувати вправи, підйоми та інші ендуро штуки. До речі, цим він підійде для новачка, правда не для найнижчого - висота по сідла 930 мм. Втім, до всього можна звикнути. Головне контролювати наявність бензину в баку, але на день вистачає. А комплектація передбачає готовність до роботи вже з коробки.