UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 450i PRO KT : Колір

Артикул KOVI 450i PRO KT
Немає в наявності
172 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель NC450 (ZS194 MQ-P) Бензиновий, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотири клапани на циліндр Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансування вал. Суха вага двигуна 37 кг. У приводі клапанного механізму застосована безшумна пластинчастий ланцюг Морзе; ланцюг складається з набору ланок, шарнірно з'єднаних між собою за допомогою штифтів (кулисное з'єднання). Коромисло клапана з голчастим підшипником покращує умови тертя між розподільним валом і коромислом, знижує втрати потужності і збільшує термін служби В двигуні використовуються два масляних насоса для незалежної подачі масла в двигун і окремо в трансмісію Передбачено наявність окремого масляного каналу для розпилення масла під тиском на дно поршня (зі зворотного боку площині) для відводу температури.
Ступінь стиснення 10,7:1
Об'єм, см3 449
Система електроживлення АКБ 12V 5А / h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для запуску двигуна
Система запалювання Електронне DC-СDI.Главним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряжающая котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В, що д
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 41 /8000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 36 / 7600
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням і окремим масляним насосом, обслуговуючим тільки трансмісію Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилена сальниковая ланцюг AFAM 520XHR-G (X-Ring Race) Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюги-106L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти
Підвіска задня Задня амортизаторная стійка з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення / відбою 299 мм. Кріплення до маятнику здійснене через полегшений (легкосплавн
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці діаметром 4 мм. (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥99 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST. На ободах обох коліс встановлені буксатори
Об'єм паливного баку, л 9
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1.7
Рама Полеглих, з різнім профільнім перерізом, вісокоміцна сталь з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 92
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Інжекторна система DELPHI EP
Довжина, мм. 2160
Ширина, мм. 880
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг Сухой вес 119 (127,5 кг.включая топливо в баке)

KOVI 450i PRO KT. Най-най

Найпотужніший мотоцикл від KOVI. Найзліша, швидка і вимоглива в управлінні модель. І найдорожчий. Так з чого і для чого ти зроблений, 450i PRO KT?

Технічні особливості KOVI 450i PRO KT

Двигун ZONGSHEN NC450 (Індекс ZS194 MQ-P) - одноциліндровий, чотиритактний, чотирьохклапанний, з балансирним валом. Інжекторна система DELPHI ЕР. Рідинна система охолодження, два радіатора з вентиляторами. Потужність 41 к.с. і 8000 об.мин. Крутний момент - 36 Нм на 7600 О.М. Електростартер (кік як опція), 6-сти ступінчаста КПП, 2 незалежних масляних насоса - на двигун і коробку відповідно. Бак на 9 л., Має вбудований бензонасос

Підвіска - застосовані компоненти SZC серія Pro

  • Спереду - перевернута вилка, діаметр пір'я 48 мм, хід 309 мм. Налаштовується стиснення-відбій.
  • Позаду - 480 мм. маятник з прогресією, загальний хід 299 мм і регулювання: преднатяг пружини, жорсткість відбою.

Гальма гідравлічні з армованої магістраллю, виробник SZC:

  • Спереду - 2 поршня і диск діаметром 260 і товщиною 3.7 мм.
  • Ззаду - 1 поршень і диск 240 і 3.7 мм. відповідно.

Алюмінієві спіцованние диски, розмір 21-18 дюймів. Позашляхова гума з розвиненим протектором від CST. Встановлено буксатори.

Загальний кліренс - 310 мм. вага з усіма рідинами 128 кг.

Сталева рама типу “ клітина ” має різнопрофільне складний перетин. Зовнішні частини обважування з поліпропілену. У стоці захист рук і двигуна, вся світлодіодна оптика з гнучкими ніжками поворотников. Приборка - мізерна і звична по інших моделях цієї лінійки. Конструкція KOVI 450i PRO KT повторює моделі 250 і 350 Про, маючи відмінності лише двигуні.

Кліренс - 310 мм, висота по сідла 930мм, вага з усіма рідинами 128 кг.

Кому підійде KOVI 450i PRO KT?

Він інший, ніж свої попередники. І справа в двигуні і його потужності. Інжектор добре розподіляє віддачу потужності, без провалів і вибухів, але тут вже грає фактор наявності “ конячок ” в запасі. А саме - підхоплення потужності відчувається на 4500 об.мин., Вже видаючи 31 Нм, і при цьому зростає. Еластичність двигуна феноменальна, і він любить, щоб його крутили. Правда якщо сильно розкрутити, то може трохи стати страшно. Тому що KOVI 450i PRO KT реально валить! Він створений для швидких пройняти по відкритій місцевості. А для ще більших швидкостей можна ще з зірками погратися. З його вагою він мало придатний для відпрацювання вправ і занять мотокросом. При різкій перекладання може валиться, і взагалі вимагає певної навички поводження. Мотоцикл явно не для новачка.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору