UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 450i PRO MOTARD

Артикул KOVI 450i PRO
В наявності
172 640 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONSEN. Модель NC450 (ZS194 MQ-P) Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотири клапани на циліндр Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 37 кг. У приводі клапанного механізму застосовано безшумний пластинчастий ланцюг Морзе; ланцюг складається з набору ланок, шарнірно з'єднаних між собою за допомогою штифтів (кулісне з'єднання). Коромисло клапана з голчастим підшипником покращує умови тертя між розподільним валом та коромислом, знижує втрати потужності та збільшує термін служби У двигуні використовуються два масляні насоси для незалежної подачі масла в двигун і окремо в трансмісію Передбачено наявність окремого масляного каналу для розпилення олії під тиском на дно поршня (на звороті площини) для відведення температури.
Ступінь стиснення 10,7:1
Об'єм, см3 449
Система електроживлення АКБ 12V 5А/h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для запуску двигуна
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 41/8000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 36/7600
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням та окремим масляним насосом, що обслуговує тільки трансмісію. Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений сальниковий ланцюг AFAM 520XHR-G (X-Ring Race) Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/50 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-104L.
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Підвіска задня Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці діаметром 4 мм. (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥145 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 50T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 280
Розмір шин передні / задні KENDA 110/70-17 - переднє колесо і KENDA 140/60-17 заднє колесо.
Об'єм паливного баку, л 8.8
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1.7
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 92
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Інжекторна система DELPHI EP
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0,87
Маса, кг 144
Довжина, мм. 2160
Ширина, мм. 880
Висота по сідлу, мм 890
Висота, мм 1235
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг Суха вага 128 (136,5 кг включаючи паливо в баку)

З появою в модельній лінійці версії KOVI 300-2T, 450-ка поступилася пальмою першості за співвідношенням - потужність на одиницю ваги. Однак двигун ZONSEN 194MQP наділяє мотоцикл іншим настроєм - ВІН ЗАВЖДИ ГОТОВИЙ майже ДО ВСЬОГО. Він може валити на всі гроші майже зі старту, може витримувати ігри зі зчепленням, якщо мчатиме косогорами нестримно і не боятиметься, може крутитися до високих, а може чахнути на 1500 холостих, але буде прощати неправильний перехід на передачу вищу або нижчу, витягаючи ситуацію власною тягою в дуже широкому діапазоні, може копати яму під заднім колесом і на другій, і на третій (якщо вже деже хочеться).

Раніше ми позначали, що висота по сідлу, власна вага і центр ваги вимагатиме або пілота зі стійкими навичками, або високого здорованя. Для решти мотоцикл здаватиметься норовистим і трохи лякаючим. Проте все це позначено саме для ендуро-рейдів.

Саме тому ми вирішили запропонувати MOTARD версію 450i PRO. Усі зміни модельного ряду KOVI у 2024 році торкнулися і цієї моделі. Змінилася рама, змінилися точки установки і кріплення агрегату. Центр ваги "спустився" нижче, висота по сідлу стала зручнішою для багатьох з менш високих, широкі шини додадуть стійкості.

Деякі зміни ми внесли в модель. Блок ECU в цій модифікації отримає відкатну прошивку 2.0 більш раннього покоління. Вона зрозуміліша багатьом, у ній можна змінювати низку параметрів і застосовувати більше можливостей кастомізації та індивідуальних налаштувань за допомогою доступного ПЗ (але без голови підходити, звісно, не потрібно). Прошивка 3.0 виявилася менш заточеною і більш екологічною - через обмежений доступ до змінних налаштувань у ній було більше екологічного під спокійне переміщення, ніж оптимального під активну їзду. Тому повернулися назад. Змінили задню зірку, щоб збільшити швидкісне значення при їзді твердими покриттями. А ще виробник вніс деякі зміни в систему охолодження, для того щоб "гарячий температурний режим" був стабільнішим і менш напруженим

Більше нічого поки що позначати не будемо. Хочемо самі спробувати і зрозуміти краще. Будемо вдячні за відгуки, інформацію або коментарі. Якщо є бажання дізнатися трохи більше, рекомендуємо звернутися до сторінки з якої модель починалася KOVI 450i PRO KT

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору