Квадроцикл ORIX 150. Майже дорослий
Дана модель - логічний розвиток 125-ки, але з більш потужнішим двигуном. Втім, при оновленні модельного ряду виробник при проектуванні молодших модифікацій багато елементів притягнув зі старшої "дитячої" двохсотки. Ця уніфікація пішла на користь усім - запчастини ще простіше діставати та й обслуговувати теж стало легше.
Технічні особливості квадроциклу ORIX 150
Мотор виробництва Jianshe - чотиритактний двоклапанний одноциліндровий. Охолодження – повітряне, живлення – карбюратор. Тут не стали вигадувати велосипед і просто збільшили обсяг того самого двигуна з нового покоління, яке йде для всіх цих дельт та альф. На виході - надійний, невибагливий, простий, що заслужив славу невбивного агрегат, здатний витримувати чималі знущання в далеко не кращих умовах. Горизонтальне "суперкабовське" розташування мотора та кріплення до рами через сайлентблоки - це ще й менше вібрацій та цілісність вузлів, які їх бояться і не люблять.
КПП - автомат з приводом на задні колеса за допомогою ланцюга. Запуск електростартером. Об'єм бака - 4.2 л.
Підвіска та те що біля неї:
- Перед. Незалежна, з поперечними важелями, гвинтовою пружиною та амортизаторами. Втоплені в колеса дискові гальма діаметром 180 мм.
- Зад. Маятник із ступінчастим регулюванням переднатягу пружинно-гідравлічного моноамортизатора. Один гальмівний диск на валу праворуч від ланцюга діаметром 220 мм.
На всіх трьох гальмівних дисках стоять двосупортові гальмівні машини. Диски - литі сталеві, на 4 шпильки та з розвиненим захистом.
Приладна РК-панель під козирком, що приховує її від сонця, має всю необхідну для експлуатації інформацію - обороти, швидкість, рівень палива і т.д. Алюмінієве полегшене кермо змінного перетину, цілком доросла світлотехніка та дві багажні платформи, які як у дорослих моделей кріпляться безпосередньо до рами та мають пластикові накладки. Ну і як належить для справжнього підкорювача позашляхових трас - безліч різноманітних пильовиків, захисних гумок, щитків та іншого добра.
Особливо варто згадати про фактори захисту юного їздця. Є класична глушилка для двигуна при випаданні з сідла. Також на ручці газу є обмежувач ходу, що регулюється, - ну а раптом чадо захоче покрутити сильніше ніж потрібно. Ну і фірмова сигналізація, на пульті якої є кнопка повного заглушення двигуна - якщо ви побачите, що дитина переоцінює можливості як себе, так і техніки, і їде куди не варто.
Для кого зроблено ORIX 150?
Ця модель може зацікавити як приватних користувачів, які захочуть проводити час із дитиною на позашляхових прогулянках, так і представників прокатного бізнесу. Для останніх ORIX 150 – це простий, надійний та недорогий в обслуговуванні квадроцикл із недорогих компонентів. А ще можна вибрати із трьох веселих кольорів. Ну а якщо ви просто вирішили купити квадроцикл дитині, щоб познайомити її з дорогою, технікою і в майбутньому виростити вмілого та дисциплінованого водія – ну що ж… ви гарні батьки. Дорога вона така, що раніше - тим краще.