Оновлена модель дорожнього мотоцикла Lifan SR220 модельного року 2024 з розширеною палітрою кольорів моделі, а також з двигуном NRF з чотириклапанним механізмом газорозподілу SOHC 4V об'ємом 198 см3.
LIFAN SR220. Streetstyle
А ось і приїхало оновлення до недорогого стрітфайтера від LIFAN. Та й чому б і ні – у нас цей клас мотоциклів люблять, і він все більше стає популярним. Багато хто купує невеликий, жвавий, і чого вже гріха таїти - гарний - мотоцикл як універсальний міський транспортний засіб як із практичною метою, так і просто для розваг. Подивимося, що нового нам пропонує LIFAN SR220.
Двигун і все, що біля нього
Схоже, LIFANівці вирішили повністю перейти в цій кубатурі на нову модель мотора NRF. Це чотиритактна рідинна одностволка з чотирма клапанами та ланцюговим приводом. Внутрішній балансирний вал є, і це чудово. Потужності побільшало, тепер це вже 22 л.с. Виріс трохи і крутний момент.
Живлення - інжекторне, від BOSCH, як і інші компоненти даної системи.
КПП - 6 ступенів, в масляній ванній з багатодисковим зчепленням Електростартер і все як належить для сучасної моделі.
Підвіска, гальма та колеса
- Спереду – гідравлічний телескоп 35 мм.
- Позаду - маятник із пружинно-гідравлічним моноамортом та регулюванням переднатягу.
Тормоза дискові. 300 мм і 2 супорти спереду, і 260 мм і 1 супорт позаду.
Колісні диски - алюміній, пофарбовані.
Бак - 12 л. що при витраті менше 3 л на сотню дає можливість досхочу покататися.
Але це все технічна лірика, і все можна прочитати в таблиці характеристик.
Кого зацікавить LIFAN SR220?
Будемо чесними – насамперед мотоцикли з подібною стилізацією під стрітфайтер купують заради зовнішності. Вони гарні - агресивна і підкреслена стрімкість, яскраві кольори і оригінальні елементи типу цього глушника, що задерикувато стирчить. Втім, на відміну від "спортух", такі мотоцикли цілком зручні у щоденній експлуатації. Більш рівна і комфортна посадка, підніжки на правильному місці, нормальне кермо, і в дзеркала щось видно.
LIFAN SR220 - це відмінний вибір на кожен день, на ньому однаково можна їздити на роботу або кататися вечірнім містом (ми згадували про хороше світло? ні? так ось, він вельми гідне). А така витрата з огляду на сучасні ціни на паливо буде знахідкою. Чи підійде новачкам? Майже ідеально. Чому майже? Захисних дуг та крашпедів на ньому не передбачено, тому кидати його не варто. А ще його візуал та червоний колір може привабити жіночу половину людства. Він не найвищий по сідлу, що теж відіграє важливу роль для не найдосвідченішого райдера.