UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл LIFAN SR220 (2024) : Колір Жовтий

Артикул yellow_LIFAN SR220
В наявності
74 438 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий серії NRF, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, чотириклапанний з верхнім розташуванням розподільного валу (SOHC), ланцюговим приводом та внутрішнім балансувальним валом
Обертовий момент, Нм / об.хв. 20,5 / 7500
Ступінь стиснення 11,5:1
Об'єм, см3 198
Система електроживлення Акумуляторна батарея у штатній комплектації 12N7-3B
Система запалювання Електронне (DC-CDI подача 12V живлення на комутатор безпосередньо від акумулятора)
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 22 / 9000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводного ланцюга – 428HS; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість ланок ланцюга - 135. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 16/49.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 300мм
Підвіска задня Маятникова із пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двопружинна (дві набірні пружини з різною навивкою, розділені додатковим кільцем) із ступінчастим регулюванням натягу.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 35 мм) та гідравлічними амортизаторами
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками
Максимальна швидкість, км./год. 137
Витрата палива л/100 км ≥2,7
Ватажопьдйомність, кг 155
Кліренс, мм 157
Розмір шин передні / задні Передня 100/80-17, посадковий розмір диска в дюймах - 2.50×17; Задня 130/70-17 посадковий розмір диска в дюймах - 3.50×17
Об'єм паливного баку, л 12 (включаючи 2,5 літру резерву)
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Электростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,2
Споряджена маса (без урахування палива), кг 143
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менш ніж 95 од.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Система живлення двигуна Карбюратор
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1.85
Ширина, м. 0.6
Висота, м. 0.88
Маса, кг 159
Довжина, мм. 2000
Ширина, мм. 730
Висота по сідлу, мм 775
Висота, мм 1050
Колісна база, мм 1350
Споряджена маса, кг 143

Оновлена модель дорожнього мотоцикла Lifan SR220 модельного року 2024 з розширеною палітрою кольорів моделі, а також з двигуном NRF з чотириклапанним механізмом газорозподілу SOHC 4V об'ємом 198 см3.

LIFAN SR220. Streetstyle

А ось і приїхало оновлення до недорогого стрітфайтера від LIFAN. Та й чому б і ні – у нас цей клас мотоциклів люблять, і він все більше стає популярним. Багато хто купує невеликий, жвавий, і чого вже гріха таїти - гарний - мотоцикл як універсальний міський транспортний засіб як із практичною метою, так і просто для розваг. Подивимося, що нового нам пропонує LIFAN SR220.

Двигун і все, що біля нього

Схоже, LIFANівці вирішили повністю перейти в цій кубатурі на нову модель мотора NRF. Це чотиритактна рідинна одностволка з чотирма клапанами та ланцюговим приводом. Внутрішній балансирний вал є, і це чудово. Потужності побільшало, тепер це вже 22 л.с. Виріс трохи і крутний момент.

Живлення - інжекторне, від BOSCH, як і інші компоненти даної системи.

КПП - 6 ступенів, в масляній ванній з багатодисковим зчепленням Електростартер і все як належить для сучасної моделі.

Підвіска, гальма та колеса

  • Спереду – гідравлічний телескоп 35 мм.
  • Позаду - маятник із пружинно-гідравлічним моноамортом та регулюванням переднатягу.

Тормоза дискові. 300 мм і 2 супорти спереду, і 260 мм і 1 супорт позаду.

Колісні диски - алюміній, пофарбовані.

Бак - 12 л. що при витраті менше 3 л на сотню дає можливість досхочу покататися.

Але це все технічна лірика, і все можна прочитати в таблиці характеристик.

Кого зацікавить LIFAN SR220?

Будемо чесними – насамперед мотоцикли з подібною стилізацією під стрітфайтер купують заради зовнішності. Вони гарні - агресивна і підкреслена стрімкість, яскраві кольори і оригінальні елементи типу цього глушника, що задерикувато стирчить. Втім, на відміну від "спортух", такі мотоцикли цілком зручні у щоденній експлуатації. Більш рівна і комфортна посадка, підніжки на правильному місці, нормальне кермо, і в дзеркала щось видно.

LIFAN SR220 - це відмінний вибір на кожен день, на ньому однаково можна їздити на роботу або кататися вечірнім містом (ми згадували про хороше світло? ні? так ось, він вельми гідне). А така витрата з огляду на сучасні ціни на паливо буде знахідкою. Чи підійде новачкам? Майже ідеально. Чому майже? Захисних дуг та крашпедів на ньому не передбачено, тому кидати його не варто. А ще його візуал та червоний колір може привабити жіночу половину людства. Він не найвищий по сідлу, що теж відіграє важливу роль для не найдосвідченішого райдера.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору