Круізер - це не завжди купа хрому, голого заліза, шкіри і архаїчна конструкція середини минулого століття. Круізер може виглядати сучасно. Навіть якщо це легкий малокубатурнік. І LIFAN V16S цьому підтвердження. І якщо що - буква S в назві це типу Sport. І немає - на LIFAN V16S ви не примусите ковтати вихлопні гази заяложену японську “ спортуху ” на світлофорі. 20 к.с. це точно не дадуть зробити, але, втім, це й не потрібно. А ось згортати голови оточуючим цей мотоцикл точно може. Бо виглядає він просто чудово!
Втім - і по технічній начинці як для китайського малокубатурніка тут все дуже непогано. Двигун - ну, круизер без Vtwin-а не круизер. І тут він є - як годиться, з повітряним охолодженням, перевірена модель, що зарекомендувала себе як надійний і довговічний мотор. Обсяг - 250 “ кубиків &rdquo ;, крутний момент 22 Н /м на 6500 об /хв, привід распредвалов - ланцюг (прощайте часті регулювання), харчування - інжектор. КПП - 5 ступенів, для цього мотоцикла більш ніж достатньо. Підвіска - тут все звично. Гальма - повністю дискова “ гідравліка ” з ABS. Колеса - легкосплавні диски, передній 18 дюймів і 90 гума, позаду 15 дюймів і 130-ий каток. Все - безкамерка. Втім, технічна частина - це не головне у LIFAN V16S. Цей мотоцикл - про зовнішність і зручність.
А тут є що помітити.
- Фара - цю трикутну форму з верхньої світлодіодним лінійкою точно ні з чим не переплутати. А агресивний хижий нахил відмінно підкреслюється бічними новомодними накладками - повітрозабірниками і широким баком в загальному кольорі.
- Форма керма і сидіння формують більш “ драйверськую &rdquo ;, і в той же час зручну посадку. Мотоциклом приємно і легко керувати.
- Сучасна кольорова світлодіодна приборка - є всі необхідні показники, і сама добре видно на сонці.
- Підрамник піднятий над крилом, і разом з LED-світлом і стильною трикутної вихлопною трубою підкреслюють сучасний вигляд.
- 3 варіанти колірного виконання. Крім класичного чорного, є ошатний білий і просто чумовой червоний.
Ну і питання - для кого зроблений LIFAN V16S?
Мотоцикл спокійний і прогнозуємо, легко рулиться і має невеликий, як для круізера вага і низький центр тяжіння. А значить новачок легко з ним впоратися. Висота по сідла в 690 мм. натякають невисоким людям, що буде дуже навіть комфортно. З цих же причин мотоцикл може дуже сподобатися жіночої статі - просто він ще і дуже красивий. Да да, дівчатка люблять пластик, навіть на круизерах. Чи можна на LIFAN V16S їхати далеко? Відсутність більш-менш осудної вітрового скла і будь-яких багажних систем натякає, що для “ дальняк ” варто подивитися інші моделі. А ось для міста LIFAN V16S - саме воно, та й кліренс в 160 мм дозволяє сміливо залазити на бровки. Маневрений, зручний, надійний і сучасно виглядає - що ще треба для спокійного переміщення по міських дорогах.