UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл LIFAN V16S (спорт-круізер)

Артикул LIFAN V16S_red
Немає в наявності
124 898 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, з інжекторної системою харчування, повітряного охолодження, двоциліндровий V-подібне розташування з верхніми розподільними валами c ланцюговим приводом
Обертовий момент, Нм / об.хв. 22 Н / м при 6500 об / хв
Об'єм, см3 249
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації AGM батарея LB10-L. Струм холодної прокрутки - 120А
Система запалювання Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута випередження запалювання блоком ECU; Використовуваний тип свічок запалювання: CR8E / Виробник NGK
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 19,8 /8000
КПП 5-ти ступінчаста механічна
Тип приводу Ланцюговий привід, маркування ланцюга 530
Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., Однопоршневою супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль
Передні гальмівні механізми Плаваючий гальмівний диск діаметром 350 мм двухпоршневой супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні з посадочними розмірами 2.15х18 передній і 3.00-15 задній
Максимальна швидкість, км./год. 122
Витрата палива л/100 км 3,8
Ватажопьдйомність, кг 175
Кліренс, мм 160
Розмір шин передні / задні Безкамерний шини, передня розміром 90/90-R18 / задня шина 130/90-R15, виробник CST
Об'єм паливного баку, л 14,5
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,8
Споряджена маса (без урахування палива), кг 168
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95. Передбачена можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче RON 92.
Рекомендований клас в'язкості мастила 0W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2
Система живлення двигуна інжектор
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, мм. 2235
Ширина, мм. 925
Висота по сідлу, мм 690
Висота, мм 1070
Колісна база, мм 1520
Споряджена маса, кг 168

Круізер - це не завжди купа хрому, голого заліза, шкіри і архаїчна конструкція середини минулого століття. Круізер може виглядати сучасно. Навіть якщо це легкий малокубатурнік. І LIFAN V16S цьому підтвердження. І якщо що - буква S в назві це типу Sport. І немає - на LIFAN V16S ви не примусите ковтати вихлопні гази заяложену японську “ спортуху ” на світлофорі. 20 к.с. це точно не дадуть зробити, але, втім, це й не потрібно. А ось згортати голови оточуючим цей мотоцикл точно може. Бо виглядає він просто чудово!

Втім - і по технічній начинці як для китайського малокубатурніка тут все дуже непогано. Двигун - ну, круизер без Vtwin-а не круизер. І тут він є - як годиться, з повітряним охолодженням, перевірена модель, що зарекомендувала себе як надійний і довговічний мотор. Обсяг - 250 “ кубиків &rdquo ;, крутний момент 22 Н /м на 6500 об /хв, привід распредвалов - ланцюг (прощайте часті регулювання), харчування - інжектор. КПП - 5 ступенів, для цього мотоцикла більш ніж достатньо. Підвіска - тут все звично. Гальма - повністю дискова “ гідравліка ” з ABS. Колеса - легкосплавні диски, передній 18 дюймів і 90 гума, позаду 15 дюймів і 130-ий каток. Все - безкамерка. Втім, технічна частина - це не головне у LIFAN V16S. Цей мотоцикл - про зовнішність і зручність.

А тут є що помітити.

  • Фара - цю трикутну форму з верхньої світлодіодним лінійкою точно ні з чим не переплутати. А агресивний хижий нахил відмінно підкреслюється бічними новомодними накладками - повітрозабірниками і широким баком в загальному кольорі.
  • Форма керма і сидіння формують більш “ драйверськую &rdquo ;, і в той же час зручну посадку. Мотоциклом приємно і легко керувати.
  • Сучасна кольорова світлодіодна приборка - є всі необхідні показники, і сама добре видно на сонці.
  • Підрамник піднятий над крилом, і разом з LED-світлом і стильною трикутної вихлопною трубою підкреслюють сучасний вигляд.
  • 3 варіанти колірного виконання. Крім класичного чорного, є ошатний білий і просто чумовой червоний.

Ну і питання - для кого зроблений LIFAN V16S?

Мотоцикл спокійний і прогнозуємо, легко рулиться і має невеликий, як для круізера вага і низький центр тяжіння. А значить новачок легко з ним впоратися. Висота по сідла в 690 мм. натякають невисоким людям, що буде дуже навіть комфортно. З цих же причин мотоцикл може дуже сподобатися жіночої статі - просто він ще і дуже красивий. Да да, дівчатка люблять пластик, навіть на круизерах. Чи можна на LIFAN V16S їхати далеко? Відсутність більш-менш осудної вітрового скла і будь-яких багажних систем натякає, що для “ дальняк ” варто подивитися інші моделі. А ось для міста LIFAN V16S - саме воно, та й кліренс в 160 мм дозволяє сміливо залазити на бровки. Маневрений, зручний, надійний і сучасно виглядає - що ще треба для спокійного переміщення по міських дорогах.

Красивый мотоцикл, когда можно приехать на тест?
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору