Bajaj Boxer BM 150X Disk. Завжди є можливість стати краще.
Як зробити те що і так досить добре і більш ніж успішно працює? Інженери Bajaj мабуть не довго думали. Просто взяли в перевірену, добре зарекомендувала себе модель мотоцикла Bajaj Boxer BM 150X і поставили передній дисковий гальмо замість традиційного барабанного. Двигун все той же, наднадійний чотиритактний карбюраторний 150-ти кубовий одноциліндровий воздушнік, що працює в парі з п'ятиступінчастою КПП. Електро і кік стартери, датчик дросельної заслінки. Чорне оформлення 17-ти дюймових дисків, циліндра і вилки. Заводські дуги в стоці, покажчик включеної передачі, є розетка для USB. А також практична вантажна платформа, і пильовики. Зубаста гума, велике крило фірмові здвоєні пружини і дорожній просвіт в 19 см натякають про те, що Bajaj Boxer BM 150X Disk бездоріжжя зовсім не лякають. А ця економічність - з витратою в 1,7 / 2 л. на 100 км (траса / місто) на ньому хочеться їхати і їхати. Тим більше що бак на 11 літрів дозволяє. Та й мотор досить невимогливий до якості палива. Кому підійде дана модель? Та всім, кому потрібен недорогий, надійний економічний, і головне дуже витривалий універсальний мотоцикл на всі випадки життя. На Bajaj Boxer BM 150X Disk після установки кофров люди цілком успішно подорожують. Вот такой вот індійський майстер на всі руки.