UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл Bajaj PULSAR 180 DTS-I

Артикул pulsar180
Немає в наявності
82 983 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна 1-циліндр, 4-х тактний, з баланс-валом, DTSi
Обертовий момент, Нм / об.хв. 10,49 Нм при 5500 об / хв
Об'єм, см3 178,6
Система запалювання Електростартер
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 10/7500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 14,2/6500
КПП 5-ступінчаста, механічна
Задні гальмівні механізми дисковий 230 мм
Передні гальмівні механізми дисковий 280 мм
Підвіска задня Маятникова, 2 газо-масляних амортизатора Nitrox, з 5-ти ступінчастою регулюванням
Підвіска передня телескопічна вилка
Колесні диски 90 / 90-17, 120 / 80-17
Об'єм паливного баку, л 15
Система охолодження повітряне
Система живлення двигуна Карбюратор
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Серія PULSAR

Bajaj PULSAR 180 DTS-I - пам'ятник посередність

Ці індуси все таки живуть в своєму світі. І не завжди це погано, в ньому теж є свої приємні і корисні речі. Наприклад, недорогі малокубатурних високоефективні мотоцикли на кожен день. Такі, як цей Bajaj PULSAR 180 DTS-I.

З першого погляду ньому немає нічого особливого! Серце - один циліндр, 4 такту, 4 клапана, фірмові "баджаджевскіе" 2 свічки і балансовий вал. І все це справа видає 17.2 к.с. і 9000 об хв, з обертовим моментом в 14,22 при 7500 об /хв. Охолодження - повітряне. Максималка заявлена ​​135 км.ч. Начебто нічого особливого, як і карбюратор, 5-ступенева КПП і електростартер. Радує бак майже на 15л (з резервом) і "нюхальний" витрата палива в 1.5 л. на 100 км.ч.

Підвіска - з тієї ж опери. Спереду "телескопи" діаметром 38 мм з ходом 134 мм, ззаду - два амортизатора з п'ятипозиційною регулюванням. Гальма - дискові, гідравлічні, спереду взагалі діаметром в 280 мм. Колеса - 17 дюймів (90 спереду і 120 мм заднє), литі диски.

По управлінню і ергономіці - тут все добре. Приборка - є все необхідне включаючи показники палива, нейтраль, "Блінкер", і навіть датчик розряду акумулятора. LED - світло, хоча кого вже зараз цим здивуєш. А ось демпфірованного кліпони замість керма - так, таке на малокубатурніке, та ще й "шляховику" зустрінеш нечасто. Посадка рівна, висота по сідла комфортна райдеру від 165 і до 190 см. Вага 145 кг. У пробках не буде стояти, так як не сильно широкий, і досить маневрений.

Але це все цифри. Покупця цікавить все ж, кому підійде цей індійський "тигр"? А тому, хто буде возити себе і іноді пасажира цілими днями, не відчуваючи великих очікувань від свого "коня". Тому, хто хоче простий, надійний і економічний мотоцикл для щоденного використання. Тому, хто сів за кермо вперше і тільки освоює двоколісний техніку. Загалом всім, у кого немає жодних завищених запитів, а просто потрібен недорогий і міцний "дорожник". Тобто більшості стабільних дорослих людей.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору