Bajaj PULSAR 180 DTS-I - пам'ятник посередність
Ці індуси все таки живуть в своєму світі. І не завжди це погано, в ньому теж є свої приємні і корисні речі. Наприклад, недорогі малокубатурних високоефективні мотоцикли на кожен день. Такі, як цей Bajaj PULSAR 180 DTS-I.
З першого погляду ньому немає нічого особливого! Серце - один циліндр, 4 такту, 4 клапана, фірмові "баджаджевскіе" 2 свічки і балансовий вал. І все це справа видає 17.2 к.с. і 9000 об хв, з обертовим моментом в 14,22 при 7500 об /хв. Охолодження - повітряне. Максималка заявлена 135 км.ч. Начебто нічого особливого, як і карбюратор, 5-ступенева КПП і електростартер. Радує бак майже на 15л (з резервом) і "нюхальний" витрата палива в 1.5 л. на 100 км.ч.
Підвіска - з тієї ж опери. Спереду "телескопи" діаметром 38 мм з ходом 134 мм, ззаду - два амортизатора з п'ятипозиційною регулюванням. Гальма - дискові, гідравлічні, спереду взагалі діаметром в 280 мм. Колеса - 17 дюймів (90 спереду і 120 мм заднє), литі диски.
По управлінню і ергономіці - тут все добре. Приборка - є все необхідне включаючи показники палива, нейтраль, "Блінкер", і навіть датчик розряду акумулятора. LED - світло, хоча кого вже зараз цим здивуєш. А ось демпфірованного кліпони замість керма - так, таке на малокубатурніке, та ще й "шляховику" зустрінеш нечасто. Посадка рівна, висота по сідла комфортна райдеру від 165 і до 190 см. Вага 145 кг. У пробках не буде стояти, так як не сильно широкий, і досить маневрений.
Але це все цифри. Покупця цікавить все ж, кому підійде цей індійський "тигр"? А тому, хто буде возити себе і іноді пасажира цілими днями, не відчуваючи великих очікувань від свого "коня". Тому, хто хоче простий, надійний і економічний мотоцикл для щоденного використання. Тому, хто сів за кермо вперше і тільки освоює двоколісний техніку. Загалом всім, у кого немає жодних завищених запитів, а просто потрібен недорогий і міцний "дорожник". Тобто більшості стабільних дорослих людей.