& nbsp;
Bajaj PULSAR 200NS. Він вам не & ldquo; індус & rdquo;.
Ні, звичайно виробляється мотоцикл Bajaj PULSAR 200NS в Індії, але розроблявся він вже з явним прицілом на західні ринки, а його дизайном займався Е. Генріх з BMW. Та й по конструкції Bajaj PULSAR 200NS зовсім трошки не те що чекаєш від & ldquo; індуса & rdquo; - одноциліндровий чотиритактний двигун на 200 к.с. йде вже з 4 клапанами і 3 свічками запалювання, рідинним охолодженням і працює в парі з шестиступінчастою КПП. Потужності в 23,5 к.с. з максимальним обертовим моментом 18,3 Нм при 8 000 об / хв досить для того, щоб розганяти Bajaj PULSAR 200NS в 152 кг і його водія до максималки в 136 км. година. Позаду стоїть газомасляної моноамортизатор, а гальма вже повністю дискові, від Brembo. Хочеться відзначити зручність користування & ldquo; маленьким дюком & rdquo; - тепер приборка має всі що має бути у & ldquo; дорослого & rdquo; мотоцикла & mdash; тахометр, спідометр, рівень палива, датчик тиску масла і покажчик нейтрали, а так само така приємні дрібниці як датчик підніжки і підсвічування всіх кнопок управління на кермі. 17-ие литі диски, висота в 805 мм. по сідла і зручні високі кліпони. Оригінально реалізована вихлопна система & mdash; труби як такої немає, а знизу двигуна знаходиться резонатор і саме вихідний отвір вельми непомітно. Коротко резюмуючи - Bajaj PULSAR 200NS відмінно підійде як новачкові, так і досвідченому міському мотоциклістові, якому потрібен сучасний, зручний, недорогий, і економічний мотоцикл для щоденного використання.