Lifan K19 - стильна штучка
Є стереотип, що круїзер - це щось залізне, з купою хрому, і обов'язково технічно просте, якщо не сказати примітивне. І звичайно, користуватися всім цим будуть бородатий старпер. Це бачення застаріло! Доведено як виробниками, які показують технічно просунуті моделі з сучасним дизайном, так і покупцями, що роблять свій вибір на користь більш свіжо виглядають байків. І дана течія нарешті дісталося до масових малокубатурних недорогих мотоциклів. І напевно перша ластівка в цьому русі - Lifan K19 - він же LF150-14P. Рецепт простий - беремо перевірений “ рідинний ” двигун NBF2 - один циліндр, чотири такту і балансовий вал. Додаємо “ мокре ” КПП на шість ступенів, інжектор Bosch і електростартер. Приправляємо перевіреним переднім дисковим гідравлічним і заднім класичним барабанним гальмом на механіці. Не забуваємо про сучасній електроніці та функціональної приборке. І головне - надаємо всього цього сучасного вигляду стильними елементами - литими полірованими девятіспіцевимі дисками, обтічником, фарою, накладками і сидінням. В результаті отримуємо красивий мотоцикл, на який любо глянути і на якому приємно їздити. Це звичайно не діавел, але своїх 110 км /ч. він набирає, а бака в 14 л. з його “ дихаючим ” витратою вистачить надовго. Кліренс в 154 мм говорить що на бордюр заїхати можна і потрібно, а вага і габарити - що впорається з Lifan K19 може і новачок. З огляду на низьку висоту сидіння і симпатичну зовнішність K19 сподобатися і прекрасній половині людства.