UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл дорожній Lifan K19

Артикул Lifan K19_white
Очікується
87 854 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий серії NBF2, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двохклапанний з верхнім розташуванням распредвала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Обертовий момент, Нм / об.хв. 18/6500
Ступінь стиснення 11:01
Об'єм, см3 198
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 17,5 / 8000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428 H з безвальцовочнимі роликами. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 16/48.
Задні гальмівні механізми Барабанний з механічним ножним приводом
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний, діаметр 280 мм
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами і можливістю ступінчастою регулювання преднатяга пружин
Підвіска передня Телескопічна вилка з діаметром пера 37 мм. і гідравлічними амортизаторами
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні, десятиспицеві з фрагментарним полірованими елементами і пофарбовані матовою порошковою емаллю ободом чорного кольору Параметри переднього диска 2.50J-16, заднього диска 3.00J-15
Максимальна швидкість, км./год. 119
Витрата палива л/100 км ≥2,9
Ватажопьдйомність, кг 158
Кліренс, мм 154
Розмір шин передні / задні 110 / 90-16 / 130 / 90-15
Об'єм паливного баку, л 13,9 (включаючи 2,5 л резерва)
Система охолодження рідинна система зі збільшеним по площі односекційний радіатором і додатковим вентилятором охолодження
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1.2
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 92
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Система живлення двигуна Багатоточкове уприскування палива LGC-Fi, паливний насос, монофорсунка з керуванням ECU (виробник компонентів BOSCH)
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 2.06
Ширина, м. 0.71
Висота, м. 91
Маса, кг 187
Довжина, мм. 2230
Ширина, мм. 910
Висота по сідлу, мм 710
Висота, мм 1090
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг 156

Lifan K19 - стильна штучка

Є стереотип, що круїзер - це щось залізне, з купою хрому, і обов'язково технічно просте, якщо не сказати примітивне. І звичайно, користуватися   всім цим будуть бородатий   старпер. Це бачення застаріло! Доведено як виробниками, які показують технічно просунуті моделі з сучасним дизайном, так і покупцями, що роблять свій вибір на користь більш свіжо виглядають байків. І дана течія нарешті дісталося до масових малокубатурних недорогих мотоциклів. І напевно перша ластівка в цьому русі - Lifan K19 - він же LF150-14P. Рецепт простий - беремо перевірений “ рідинний ” двигун NBF2 - один циліндр, чотири такту і балансовий вал. Додаємо “ мокре ” КПП на шість ступенів, інжектор Bosch і електростартер. Приправляємо перевіреним переднім дисковим гідравлічним і заднім класичним барабанним гальмом на механіці. Не забуваємо про сучасній електроніці та функціональної приборке. І головне - надаємо всього цього сучасного вигляду стильними елементами - литими полірованими девятіспіцевимі дисками, обтічником, фарою, накладками і сидінням. В результаті отримуємо красивий мотоцикл, на який любо глянути і на якому приємно їздити. Це звичайно не діавел, але своїх 110 км /ч. він набирає, а бака в 14 л. з його “ дихаючим ” витратою вистачить надовго. Кліренс в 154 мм говорить що на бордюр заїхати можна і потрібно, а вага і габарити - що впорається з Lifan K19 може і новачок. З огляду на низьку висоту сидіння і симпатичну зовнішність K19 сподобатися і прекрасній половині людства.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору