KTM DUKE 390. запальничка.
Квінтесенція транспортного засобу для кам'яних джунглів від австрійців. Нічого зайвого - все тільки найнеобхідніше. Один циліндр, чотири клапани на два распредвала і рідинне охолодження. Харчування - інжектор Bosch, витрата - 3,5 л. на сотню. КПП - 6 ступенів, що прослизає багатодискове & ldquo; мокре & rdquo; зчеплення. Підвіска - прогресія від WP, спереду перевернуті телескопи 43 мм (хід 142мм), позаду - регульований моноамортизатор (хід 150мм). Литі 17-ие легкосплавні колеса, дискові гальма - спереду 4-х поршневий радіальний супорт на 320-ом диску, ззаду однопоршневою на 230-го. ABS від Bosch. Рама - сталева клітка, Led світло, 13,4 л. бак, цифрова приборка, 185 мм кліренсу і електронна ручка газу. Усе! Більше нічого для ідеального міського забіяки і не потрібно! Мотоцикл збитий, мотор відмінно підхоплює на низах, легко бере бордюри і просто створений, щоб карати на світлофорах недбайливих скептиків, які не очікують такої прудкості від такого крихти. Хоча зовсім маленьким його назвати не можна - висота по сідла 830, а значить оптимальний він буде для людей середнього зросту. Дрібні зручності у DUKE 390 все таки є - Блінкер, датчик підніжки, підсвічування кнопок управління. Чи можна рекомендувати новачкам? Цілком, він легкий (149 кг), чудово управляється, і не набридне після першого року. Але перш за все це універсальний інструмент як для комфортного переміщення по пробках, так і швидким пройняти по приміських дорогах. Зрештою - він просто красивий!