LIFAN LF200-10S (KPR). Кишенькова & ldquo; спортуха & rdquo;.
Все таки є в спортивних мотоциклах магічна привабливість. Стрімкий силует, низька посадка і багато пластика залучають навіть тих, хто ніяк не прагне прокотитися по треку. Кожен поважаючий себе і свого покупця виробник просто зобов'язаний мати в модельному ряду мотоцикл, стилізований під спортбайк. Навіть якщо це малокубатурних & ldquo; двохсотка & rdquo ;. LIFAN LF200-10S (KPR) - саме такий. Серцем йому служить чотиритактний одноциліндровий двигун з рідинним охолодженням, що працює в парі з 6-ти ступінчастою КПП з багатодисковим зчепленням в масляній ванні. Балансирний вал є, вібрації гасить успішно. Гальма дискові, задня підвіска - маятник з двома амортизаторами і можливістю регулювання преднатяга, спереду діаметр пір'я 38 мм .. Диски як годиться литі, 17-го радіусу. Висота по сідла - 780 і маса 142 кг. Класична приборка, з усіма необхідними покажчиками. Для кого ж згодитися LIFAN LF200-10S (KPR)? Не сильно велику вагу, прогнозованість і керованість & nbsp; - мотоцикл прекрасно підходить для новачків. Жіночої статі - так, тим більше що ці низькі капотірованние штуки ваблять прекрасна стать як магніт. & Nbsp; Ну і звичайно молодшому поколінню, які хочуть мати & ldquo; спортуху & rdquo ;, а й на R1 поки ще не назбирали, і досвіду не наїздили. А ще в червоному кольорі він особливо гарний. : -)