Оновлена модель утилітарного дорожнього мотоцикла, який завдяки співвідношенню вартості і технічних характеристик здобув велику популярність у вітчизняного покупця.
Технічні особливості LIFAN LF200 CiTyR
Серце "Міського гонщика" - мотор серії NBS - одноциліндровий, чотиритактний двоклапанний двигун з повітряним охолодженням і внутрішнім балансирним валом. Ланцюговий привід на распредвал, харчування - карбюратор PZ27, потужність 13,6 к.с. з максимальним обертовим моментом в 13 Нм на 6500мм об. хв. Працює в парі з п'ятиступінчастою КПП зі зчепленням в масляній ванні. Обсяг паливного бака 13 л, із середнім витратою в 2.6 л. / 100 км.
З оновлень по моторній групі варто відзначити новий глушник з металевою накладкою. Притому зміни не тільки декоративні - "банка" справді нова, і покликана поліпшити дихання мотора на середній і високих оборотах.
Зміни торкнулися задньої підвіски. На все той же маятник тепер встановлені нові пневмоамортизатори, які мають регулювальні кільця для зміни преднатягу. В цілому підвіска стала жорсткішою, що має особливо сподобатися тим, хто любить їздити з пасажиром, або просто більш активно і різко рулити.
Передня підвіска - без змін, гідравлічні "телескопи" з діаметром пірїн в 32 мм.
Гальма - позаду барабанна механіка, спереду - дискова гідравліка з двох поршневим супортом. Досвід експлуатації та відгуки клієнтів показали, що такої комбінації для LF200 CiTyR більш ніж достатньо.
Вінчає все це діло алюмінієві легкосплавні диски діаметром 17 дюймів, взуті в цілком собі міську асфальтову гуму.
Запуск - електро і кікстартер. Споряджена маса 143 кг., Кліренс 180 мм,
Органи управління і ергономіка LIFAN LF200 CiTyR
Все так же інформативна ліфановська цифрова приборка. Тахометр, індикатор рівня палива, нейтраль, включена передача - все зручно і дуже практично. Поруч на кермі знаходиться розетка USB. Там же на ручці управління підсосу - мотоцикл все ще карбюраторний і іноді вимагає. Решта - як у всіх, здивувати нічим, але і не потрібно. Є доступ до бардачку з лівого боку біля заднього амортизатора. Led-оптика з поворотниками на гнучких ніжках - падінь і випадкових ударів не бояться. Є металева багажна платформа, покрита м'яким пластифікатором, без гострих кутів. Гофра на передній вилці ускладнить шлях бруду і пилу до сальників, та й щиток на ланцюгу теж штука корисна.
Кому підійде LIFAN LF200 CiTyR?
Головна ідея даного мотоцикла - максимальна простота і надійність при мінімальній вартості. Притому простота проявляється в багатьох речах. Наприклад карбюратор PZ27 дуже легкий в налаштуваннях, з якими впоратися далеко не найдосвідченіший мотокористувач без залучення фахівця. Взагалі вся моторна група зарекомендувала себе як надзвичайно надійний комплекс механізмів, який при мінімальному догляді прослужить довгі роки. Високий кліренс не буде зайвим на наших, далеко не найкращих дорогах, при переїзді на брівках, та й іноді на польову грунтовку з'їхати теж не складе проблем. Низька посадка дуже розширюють потенційну аудиторію LF200 CiTyR. Дана модель за сукупністю якостей одне з кращих пропозицій для новачка. Легкий, керований, з прогнозованим двигуном. Ємний бак, невеликий багажник, центральна підставка і інші дрібниці - все це має стати в нагоді для міської і приміської експлуатації. А економічність і можливість перевозити вантажі можуть звернути увагу до LF200 CiTyR потенційних мотокурєрів, які оцінять простоту і надійність, і головне - дуже привабливу вартість даного мотоцикла.