SHINERAY ELCROSSO 400. Дешево і універсально
Мотоцикл, який стоїть своїх грошей до останнього гвинтика. Універсал, який буде ким завгодно - щоденним транспортом для поїздок на роботу, інструментом для нескладних покатушек, і навіть туристом на розумні відстані. А при підготовці - і на нерозумні: -).
Технічна частина ELCROSSO 400
- Двигун і близько. Один циліндр, два распредвала, чотири клапани і такту. Балансирний вал. При 28 к.с. він видає крутний в 30 Нм на 5500 об.мин. Харчування - карбюратор, до якості палива не вибагливий, КПП - 6 ступенів, зчеплення в масляній ванні. Пуск електростартером. Є пластиковий захист двигуна - від наслідків прямого удару навряд чи допоможе, але від каменів і бруду рятує. Окремо хочеться поговорити про охолодження. Воно повітряно-масляне, але масляний радіатор відсутній. Застосовано оригінальне рішення, в якому радіатором виступає … частина рами. Вона у ELCROSSO 400 сталева, і в передній частині має потовщення, що є масляним резервуаром. Туди надходить масло, і тепло від нього передається на саму раму. Зверху рами масляний щуп. Чи не найпоширеніша схема, придатна для двигунів, які не схильні до перегріву - тобто як у ELCROSSO 400. Зате відсутня схильний до пошкоджень елемент.
- Ходова частина SHINERAY ELCROSSO 400. Тут все просто, і одночасно надійно. Спереду - гідравлічні телескопи діаметром 42мм. Ніяких регулювань - це не кроссач якийсь, а солідний мотоцикл :-). Позаду - пружинно-гідравлічний моноамортизатор. До речі, сам маятник сталевий. Стали взагалі багато, навіть диски спіцованние коліс з неї. Спереду 19 дюймів, заднє - 17. Шини камерні, в міру зубасті, ближче до універсального типу. Гальма - дискова гідравліка, по 240 і 260 мм. відповідно, для його ваги і потужності більш ніж достатньо.
- Органи управління, комплектація. Приборка - цифрова, два кольори, всі основні показники є, хоча включену передачу не показує, тільки нейтраль. За рахунок темного Вітровики читається нормально, поруч USB-розетка. Захист рук - в базі, LED-лампу затиснули - варто галоген. Сидіння дуже широке, ручки для пасажира, багажна платформа і звичайно найбільша приємність комплектації - заводський набір кофров. Мотоцикл готовий до подорожі.
Для кого створено SHINERAY ELCROSSO 400?
Перш за все тому, кому в щоденному використанні явно нудно на 250-ке. І справа не в швидкості - це теж Буса, але свої 135 їде. Більше обсяг - це більше навантаження. З пасажиром він може. Сталевих елементів хоч і багато, але вага терпимий - 157 кг. В їзді комфортний - грають великі ходи підвіски і балансовий вал. А ось низьким його назвати не можна - позначається жорсткість аморт і широке сидіння. Комфортно буде людям від 175 і вище. Чи можна рекомендувати новачкові? Так. Він не страшний і жахливий, досить керований і прогнозований. Незважаючи на наявність позашляхових елементів, застосування можна описати як 70-30 (асфальт - нескладне бездоріжжі). Польові дороги - це його стихія. І головне - він моторошно універсальний, дуже практичний, і в своєму класі за такі гроші аналогів практично не має.