UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 200 Крос-шини 21 "/ 18 ' : Колір Черный/Серый

Артикул X-TRAIL 200
В наявності
56 800 грн
60 800 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двохклапанний, повітряного охолодження c внутрішнім балансувальним валом
Ступінь стиснення 8,9:1
Об'єм, см3 200
Система електроживлення АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, обслуговуюча)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 14,9 /7000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 15 / 5500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 428H. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом діаметр барабана 120 мм
Передні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Підвіска задня Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Підвіска передня Телескопічна вилка звичайного типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 156 мм. Діаметр пера 32 мм. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами.
Колесні диски Сталеві, спіцованние, хромоване нанесення на обід.
Максимальна швидкість, км./год. 106
Витрата палива л/100 км ≥2,9
Ватажопьдйомність, кг 147
Кліренс, мм 270 (мінімальний)
Розмір шин передні / задні Передня: Крос -шина розмірності 80 / 100-21, Задня: Крос-шина розмірності 110 / 100-18
Об'єм паливного баку, л 15
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.1
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 92
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.88
Ширина, м. 0.48
Висота, м. 0.87
Маса, кг 150

Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 200 - Мікроген

Так, схожість з баварської туриндурой є в асиметричною фарі. І слава мотобогам, на цьому все. В іншому - оригінальний мотоцикл, який знайшов чимало шанувальників. Перш за все тому, що це сама “ напаковані ” позашляхова 200-ка у Shineray. Ну і ще його універсальність. Але - все по порядку. За двигуну - і звично і добре. Повітряний чотиритактний на 15 к.с. - крутиться бадьоро, і його цілком вистачає для ваги в 127 кг спорядженої маси. Варто відзначити наявність балансирного вала - зайвими вібраціями страждала попередня модель 200-го мотора. Тепер стало набагато краще - довга їзда не так дратує, і точно руки не буду хворіти. Електростартер і кікстартер - хіба мало куди заведе нелегка, і що там може статися з примхливої ​​електрикою. До речі, про неї - нова проводка і герметичні коннектори Pin-To-Pin. Не те щоб прям плавати можна, але вже точно окислюватися буде рідше.

Підвіска, гальма і колеса SHINERAY X-TRAIL 200

Тут варто поговорити окремо - бо все цікаво. На даній моделі коштують кросові колеса на 21 спереду і 18 дюймів відповідно ззаду. Це дозволило трохи підняти мотоцикл - X-TRAIL взагалі низький в своєму класі, і ще більше поліпшило позашляхові можливості. Колеса досить злі і дозволяють багато. Спіцованние і хромовані диски, як годиться - перед вами не паркетник, а цілком серйозний позашляховик. Маятник і вилка на 32 мм, і обидва дискових гальма - ззаду 220, спереду 240 мм, все на гідравліки. В принципі не причепитися, можна було ходів побільше зробити, але при його вазі 163 мм вистачає цілком. Зрештою - це не хардендуро.

Деталі

Це те, чим SHINERAY хороший, і X-TRAIL 200 не виняток. Ось відчувається, що не дивлячись на те що робили китайці, але думали наші. Всякі пильнічкі та щиточками - це зрозуміло. Приборка - цифрова, зручна, і великий аналоговий тахометр. Дуже тонований ветровик виконує не стільки функції скла, скільки щитка, що прикриває приборку і потенційно розміщений там телефон на кредл. Відмінно захищає від бруду і відблисків сонця. Поруч є USB порт на 2А. Паразитний ролик над ланцюгом, щоб не кидали про раму якщо раптом послабитися. Металевий багажник і накладки на глушнику.

Для кого ж SHINERAY X-TRAIL 200?

Для тих, хто захоче познайомитися з чарівним світом позашляхового Мотоціклізм, але ще не знає, що йому буде цікаво - ендуро, крос або оффроуд-подорожі. Цей малюк може все і потроху. Він непогано їде для своєї потужності, має дуже ресурсним і надійним двигуном, переносить не найкращий бензин. А ще він дуже універсальний - і по місту покататися, і по бездоріжжю.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору