SHINERAY X-TRAIL TROPHY 250 - універсальний мандрівник
Найцікавіше завжди лежить в стороні від великих доріг. І побачити це допоможе SHINERAY X-TRAIL TROPHY 250 - мотоцикл для подорожей по не найкращим покриттям.
Технічна частина X-TRAIL TROPHY 250
Серце - знайомий, перевірений і відмінно себе зарекомендував на інших моделях одноциліндровий чотиритактний воздушнік з карбюраторним харчуванням, що працює в парі з п'ятиступінчастою КПП. Підвіска - вся гідравлічна, спереду стоїть вилка-перевертень 42 мм., Ззаду - моноамортизатор. І там і там - дискові гальма діаметром по 240 мм. Спіцованние колеса на 19 і 17 дюймів, і дуже зубаста гума Kenda. Двигун - невибагливий, простий і надійний. Електростартер і бак на 15 літрів, якого при середній витраті трохи більше 3 літрів вистачає надовго.
Оснащення і ергономіка SHINERAY X-TRAIL 250 TROPHY
Мотоцикл створювався для комфортного переміщення по далеко не найкращим дорогам. Так, валити на всі гроші як на харендуро не вийти - та й навіщо? У нього зручна рівна посадка, в якій можна їхати дуже довго, (привіт балансовий вал і низькі вібрації), на ньому можна встати в стійку і проїхати погані ділянки доріг. На нього можна повісити кофри або закріпити сумки. Є міцний багажник. Темне вітрове скло не дає бликовать цифровий приборке з аналоговим тахометром. А ще під ним можна заховати телефон. USB - порт теж є. Міцний пластик і катафорезного обробка рами. Лінзованной світлодіодна фара. Захист рук і всякі пильовики. Паразитний ролик для ланцюга. Загалом - купа зручних дрібниць і деталей, які роблять X-TRAIL 250 дуже комфортним мотоциклом для подорожей.
Для кого SHINERAY X-TRAIL 250 TROPHY?
Перш за все - це відмінний варіант для охочого спробувати помандрувати на мотоциклі не найбільш досвідченого райдера. Притому варіант TROPHY передбачає непогане внедорожное поведінку завдяки більш агресивною, кросової гумі. До речі, саме гумою він і відрізняється від моделі Road. Другий варіант - як універсальний мотоцикл для сільської місцевості або передмістя. Треба - в магазин за хлібом, а на вихідні - в ліс на покатушки з друзями. Правда для другого краще встановити всі таки захисні дуги. І звичайно, це непоганий мотоцикл для новачка. Прогнозований двигун, легка вага, хороша керованість. Притому не дивлячись на висоту під навантаженням райдеру з невеликим зростанням на ньому вельми комфортно. А посадка - просто еталонна.