UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL TROPHY 250 Крос-шини 19 "/ 17 ' : Колір Помаранчевий

Артикул X-TRAIL TROPHY 250
Немає в наявності
67 887 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двохклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування распредвала (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 250
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 18 /7000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 19,5 / 5500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором з точкою кріплення безпосередньо на задньому маятниковому важелі
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 180 мм. Діаметр пера 42 мм.
Колесні диски Сталеві, спіцованние, хромоване нанесення на обід.
Максимальна швидкість, км./год. 120
Витрата палива л/100 км ≥3,1
Ватажопьдйомність, кг 157
Кліренс, мм 310 (мінімальний)
Розмір шин передні / задні 100 / 90-19 / 110 / 90-17. Розмір та маркування шин: Передні: KENDA 100 / 90-19 K257D, Задні KENDA: 4.60-17 K257D
Об'єм паливного баку, л 15
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.75
Ширина, м. 0.5
Висота, м. 0.85
Маса, кг 155

SHINERAY X-TRAIL TROPHY 250 - універсальний мандрівник

Найцікавіше завжди лежить в стороні від великих доріг. І побачити це допоможе SHINERAY X-TRAIL TROPHY 250 - мотоцикл для подорожей по не найкращим покриттям.

Технічна частина X-TRAIL TROPHY 250

Серце - знайомий, перевірений і відмінно себе зарекомендував на інших моделях одноциліндровий чотиритактний воздушнік з карбюраторним харчуванням, що працює в парі з п'ятиступінчастою КПП. Підвіска - вся гідравлічна, спереду стоїть вилка-перевертень 42 мм., Ззаду - моноамортизатор. І там і там - дискові гальма діаметром по 240 мм. Спіцованние колеса на 19 і 17 дюймів, і дуже зубаста гума Kenda. Двигун - невибагливий, простий і надійний. Електростартер і бак на 15 літрів, якого при середній витраті трохи більше 3 літрів вистачає надовго.

Оснащення і ергономіка SHINERAY X-TRAIL 250 TROPHY

Мотоцикл створювався для комфортного переміщення по далеко не найкращим дорогам. Так, валити на всі гроші як на харендуро не вийти - та й навіщо? У нього зручна рівна посадка, в якій можна їхати дуже довго, (привіт балансовий вал і низькі вібрації), на ньому можна встати в стійку і проїхати погані ділянки доріг. На нього можна повісити кофри або закріпити сумки. Є міцний багажник. Темне вітрове скло не дає бликовать цифровий приборке з аналоговим тахометром. А ще під ним можна заховати телефон. USB - порт теж є. Міцний пластик і катафорезного обробка рами. Лінзованной світлодіодна фара. Захист рук і всякі пильовики. Паразитний ролик для ланцюга. Загалом - купа зручних дрібниць і деталей, які роблять X-TRAIL 250 дуже комфортним мотоциклом для подорожей.

Для кого SHINERAY X-TRAIL 250 TROPHY?

Перш за все - це відмінний варіант для охочого спробувати помандрувати на мотоциклі не найбільш досвідченого райдера. Притому варіант TROPHY передбачає непогане внедорожное поведінку завдяки більш агресивною, кросової гумі. До речі, саме гумою він і відрізняється від моделі Road. Другий варіант - як універсальний мотоцикл для сільської місцевості або передмістя. Треба - в магазин за хлібом, а на вихідні - в ліс на покатушки з друзями. Правда для другого краще встановити всі таки захисні дуги. І звичайно, це непоганий мотоцикл для новачка. Прогнозований двигун, легка вага, хороша керованість. Притому не дивлячись на висоту під навантаженням райдеру з невеликим зростанням на ньому вельми комфортно. А посадка - просто еталонна.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору