SHINERAY XY250-6B ENDURO. Мотоцикл на кожен день і трохи більше
Концепція універсального мотоцикла на кожен день, здатного однаково добре їздити по асфальту, путівцем і вільно виїжджати на нескладне бездоріжжі далеко не нова. І краще основою для універсала є ендуро. Інші моменти - обсяги і потужності - справа другорядна. А якщо подібна модель буде мати ще й доступною ціною - то взагалі відмінно. І SHINERAY XY250-6B ENDURO - це саме такий мотоцикл.
Технічно він простий і зрозумілий. Повітряна чотиритактних карбюраторних “ одностволка ” VJP250 працює в парі з п'ятиступінчастою КПП зі зчепленням в масляній ванні. При 18 к.с і 7000 об.мин. він видає 19 Нм. вже на 5500, що дає непогану тягу як знизу, так і в середній частині. Для не досвідченого користувача, робота двигуном, особливо на бездоріжжі, буде не складною. Підвіска міцна і надійна - спереду гідравлічні “ перевертні ” діаметром 42 мм і ходом в 180 мм, позаду на маятнику - гідравлічний моноаморт з прогресією і регулюванням преднатяга. Гальма - дискові, обидва діаметром в 260 мм. Все це щастя вінчають пара сталевих спіцованние дисків, передній на 21, задній на 18 дюймів. Дана модифікація “ взута ” в камерну ендуро-гуму Kenda, що є універсальним рішенням, нормально тримається на асфальті, так і пасующая на не сильно бездоріжжі. Мінімальний кліренс в 330 мм - можна не бояться не тільки бровок, а й невеликих пеньків. На додаток до електростартер зберегли і кікстартер. Від бруду в обличчя є гусеобразние дзьоб, є пильовики, щитки, захист рук і навіть штатна сяке-таке захист двигуна. Принаймні брудом точно буде менше забиватися. Дуг немає, але вони тут особливо й не потрібні. Приборка штатна для цього покоління SHINERAY-їв, цифрова з аналоговим тахометром. Алюмінієвий глушник закінчує агресивний образ всюдихідного забіяки.
Кому буде цікавий SHINERAY XY250-6B ENDURO? Всім, кому потрібен мотоцикл з явним перекосом у внедорожную їзду. Гарна прохідність, кліренс, керованість, простий і зрозумілий двигун, універсальні величезні шини - можна розважатися як по нашим, м'яко кажучи, поганих дорогах, так і сміливо з'їжджати з узбіччя і далі. Незважаючи на багато рішень з алюмінію в спробах полегшити мотоцикл, він важче моделі В - все таки стали в конструкції багато, хоча це дає впевненість у міцності рами і елементів. Подорожувати не дасть відсутність багажника, але зате є ручки для пасажира. Зверніть увагу на висоту сидіння - 900 мм - мотоцикл явно не для низьких людей. Чи підійде для новачка? Високого - так, для рослих людей XY250-6B просто знахідка! Двигун прогнозований, не сильно вимогливий до якості бензину, і “ їсть ” трохи більше 3 л. на сотню. Зверніть увагу на бак - 13 літрів підкуповують, але стежити за наявністю все таки потрібно.