SHINERAY XY250-6С CROSS Special Edition - для тих, хто любить жорсткіше
Ендуро-мотоцикл, який є оновленням популярної у вітчизняних користувачів моделі. Новий двигун 172FMM - втілення простоти і практичності - карбюраторний чотиритактний “ воздушнік ” об'ємом 250 к.с. потужністю майже 20 к.с. Наявність балансирного вала - менше неприємних вібрацій - якомога довше їздити без неприємних відчуттів в руках і всьому тілі. Коробка - 5 ступенів, зчеплення в масляній ванні. Підвіска - гідравлічна, спереду встановлена перевернута вилка діаметром 42 мм. (Хід 168мм.), І моноамортизатор позаду. Гальма - дискові, діаметром 240 мм. обидва. Колеса - спереду 21, заднє - 18 дюймів. пофарбовані в матовий чорний колір природно, як годиться мотоциклу подібного класу спіцованние. Електро і кікстартер - мало куди нелегка заведе. Бак об'ємом 15 літрів бензину з октановим числом 92 і вище. При середній витраті 3.1 л на сотню, вистачить надовго.
SHINERAY XY250-6С в модифікації CROSS відрізняється від версії Ендуро зліший і зубастою гумою - варто KINGSTON TIRE модель YX-153. Це надає йому трохи більше позашляховий властивостей, особливо на більш піщаних грунтах. І може у підвіски немає великих ходів як у бойових побратимів, але їхати на ньому досить комфортно, як сидячи, так і в стійці. Зате його не ковбаса на нерівностях, та й високий кліренс ніхто не відміняв. Практичний гнучкий пластик панелей і деяка захист картера є. Є джентльменський набір позашляхових зручностей - захист рук, пильовики і складаний шіфтер КПП та інші дрібниці. При цьому є й багажник, і ручки для пасажира. За органам управління - приборка з усім необхідним і великий аналоговий тахометр. На лівій ручці USB-порт.
SHINERAY XY250-6С створений для тих, хто не маючи великого досвіду хоче здійснювати мотопрогулкі на досить неприємного бездоріжжю. Невелика ширина і хороша маневреність оцінять ті хто любить їздити по лісі. Спокійний і прогнозований двигун, невелика вага і легкість управління роблять даний апарат відмінною і безпечної партою для новачка в ендуро-мотоспорт. І повірте - він далеко не нудний - при вмінні крутити мотор і працювати корпусом він доставить чимало задоволення і досвідченому райдеру. Рекомендований зростання - 175 мм і вище.