UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл Kovi 300-2T Pro (2024) : Колір

Артикул 300-2T Pro grey
В наявності
186 590 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, одноциліндровий, двотактний двигун FX300 з водяним охолодженням та рознесеними половинками радіатора + кулер (антифриз із заводу не заливається в радіатори, оскільки можуть бути використані типи G11 або G12 залежно від кліматичних умов).
Обертовий момент, Нм / об.хв. 52 / 7000
Ступінь стиснення 13.2:1
Об'єм, см3 293
Система електроживлення АКБ 12V 4А/h (Літій-іонна батарея)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 57 / 8600
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 52 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з гідравлічним приводом, багатодисковим зчепленням у масляній ванні та окремим картером. Об'єм масляної системи 0,85 л. Передавальні числа ступинів: 1-а 2.29, 2-а 1.63, 3-тя 1.25, 4-а 1.05, 5-а 0.88, 6-а 0.77
Тип приводу Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг 520, O-ring. Марка ланцюга DID. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 50T (алюмінієва). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
Підвіска задня Задній важіль маятниковий: цільноформована деталь з алюмінієвого сплаву. Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 310 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід UNISON, маточина KKE (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥108 (параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 50T)
Кліренс, мм 330 / 299
Розмір шин передні / задні 90/100-21 - переднє колесо та 140/80-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора.
Об'єм паливного баку, л 9
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Бак мастила в двигуні, л Масло для змащування двигуна змішувати у пропорції з паливом. У трансмісію заливається трансмісійна олія для двотактних двигунів. Загальна ємність 0,9
Рама Полегшена, прямокутного перерізу, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло. Не можна заливати в бак лише бензин без додавання олії у відповідній пропорції.
Рекомендований клас в'язкості мастила Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD. Трансмісійне масло SAE 10W30 не нижче SE (Motorex Moto Gear Oil 10W30)
Система живлення двигуна Плоскодроссельний карбюратор NIBBI PWN38
Потужність двигуна від 31 к.с
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0,87
Маса, кг 136
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота по сідлу, мм 939,8
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1475
Споряджена маса, кг 112 кг. з комплектом зовнішнього освітлення (110 кг. без ліхтаря, фари покажчиків поворотів) 120 кг вага спорядженого мотоцикла із заправленим баком (з урахуванням палива)

KOVI 300-2T Pro зразка 2024 MY

Для тих хто вже знає і продовжує вивчати мотоцикл KOVI з двотактним двигуном об'ємом 293 куба і потужністю 57 к.с.

3 + 1 зміни в моделі:

Будуть два доступні варіанти*.

1. Задня підвіска позбавлена важелів прогресії, амортизаторна стійка кріпиться безпосередньо на маятниковий важіль. Це зменшило вагу, збільшило геометричні параметри прохідності, особливо при подоланні габаритних перешкод (фото зліва)

1.1 Задня підвіска з проміжним кронштейном - амортизаторна стійка кріпиться на важільний механізм прогресії. Це збільшило вагу, зменшило геометричні параметри прохідності, але збільшило хід самого важеля і кут нахилу амортизаторної стійки. Ефект демпфірування проявлятиметься інакше і реагування на налаштування буде іншими (фото праворуч)

*Вартість будь-якого з варіантів для кінцевого споживача буде однаковою.

2. Переглянуто налаштування карбюратора PWN 38. Інше калібрування отворів, інший підбір жиклерів, змінені налаштування. Раніше був PWN 40, але збільшений пропускний об'єм зменшував швидкість потоку і під час частих різких скидань спричиняв пульсацію на впуску і перезбагачував суміш - іноді траплялися затики. З новою версією карба мінусовий ефект нівельовано.

Карбюратор PWN має прогресивну конструкцію напівеліпсної заслінки, яка дає змогу збільшити ефект розрядження й оптимального збільшення об'єму суміші, що надходить, для кращої відповідності потрібній інтенсивності набору обертів двигуном. Оснащені двома блоками, вони працюють на високих або низьких обертах відповідно, щоб забезпечити мотоциклу значний приріст потужності, реакцію дросельної заслінки та реалізувати загальну продуктивність двигуна в різному діапазоні робочих обертів.

Особливістю карбюраторів PWN є їхня зменшена загальна довжина для підвищення потужності у верхньому регістрі та змінена конструкція заслінки для покращення реакції на ручку акселератора. Цей карбюратор, безумовно, один із найкращих варіантів для тюнінгу та перегонових проєктів.

 

Матеріал: Алюмінієвий сплав

Вхідний адаптер: 46 мм зовнішній діаметр і 38 мм внутрішній діаметр

Впуск: 63,5 мм зовнішній діаметр

Висота: 185 мм

Ширина: 75 мм

3. Повністю змінили на кращі варіанти кнопкові кермові блоки управління. Розписувати особливо не будемо - тим хто знає - зрозуміло і без словосполучень. Тим хто не знає - рекомендуємо ознайомитися з інформацією в мережі.

Стисло окреслимо головні пункти для тих, хто "в темі":

Двигун нашої версії не має нічого спільного з агрегатом від виробника Koshine, який зробив копію двигуна KTM швидше за всіх, але і "кривіше" всіх. Про це багато хто вже знав/дізнається, якщо подивляться відео в Youtube. Різні не тільки виробники, а й комплектуючі, деталі та деякі технології виготовлення.

Наш екземпляр в точності повторює вихідного прабатька: діаметр циліндра 72 мм, хід поршня 72 мм, шестиступінчаста трансмісія з гідравлічним приводом зчеплення, водяне охолодження.

Потужність на моделі зі зміненими налаштуваннями карбюратора не стала більшою, але двигун тепер краще і точніше реагує на обертання ручки газу.

Комплектаційні особливості позначимо коротко - не економили. Ланцюг тепер DID, карбюратор PWN 38, гідравлічний привід зчеплення, задня амортизаторна стійка легша за вагою, але цікавіша за конструктивним виконанням. Налаштування передньої вилки також інші з поправкою на змінену развесовку.

Трохи фото залишаємо.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору