KOVI 300-2T Pro зразка 2024 MY
Для тих хто вже знає і продовжує вивчати мотоцикл KOVI з двотактним двигуном об'ємом 293 куба і потужністю 57 к.с.
3 + 1 зміни в моделі:
Будуть два доступні варіанти*.
1. Задня підвіска позбавлена важелів прогресії, амортизаторна стійка кріпиться безпосередньо на маятниковий важіль. Це зменшило вагу, збільшило геометричні параметри прохідності, особливо при подоланні габаритних перешкод (фото зліва)
1.1 Задня підвіска з проміжним кронштейном - амортизаторна стійка кріпиться на важільний механізм прогресії. Це збільшило вагу, зменшило геометричні параметри прохідності, але збільшило хід самого важеля і кут нахилу амортизаторної стійки. Ефект демпфірування проявлятиметься інакше і реагування на налаштування буде іншими (фото праворуч)
*Вартість будь-якого з варіантів для кінцевого споживача буде однаковою.
2. Переглянуто налаштування карбюратора PWN 38. Інше калібрування отворів, інший підбір жиклерів, змінені налаштування. Раніше був PWN 40, але збільшений пропускний об'єм зменшував швидкість потоку і під час частих різких скидань спричиняв пульсацію на впуску і перезбагачував суміш - іноді траплялися затики. З новою версією карба мінусовий ефект нівельовано.
Карбюратор PWN має прогресивну конструкцію напівеліпсної заслінки, яка дає змогу збільшити ефект розрядження й оптимального збільшення об'єму суміші, що надходить, для кращої відповідності потрібній інтенсивності набору обертів двигуном. Оснащені двома блоками, вони працюють на високих або низьких обертах відповідно, щоб забезпечити мотоциклу значний приріст потужності, реакцію дросельної заслінки та реалізувати загальну продуктивність двигуна в різному діапазоні робочих обертів.
Особливістю карбюраторів PWN є їхня зменшена загальна довжина для підвищення потужності у верхньому регістрі та змінена конструкція заслінки для покращення реакції на ручку акселератора. Цей карбюратор, безумовно, один із найкращих варіантів для тюнінгу та перегонових проєктів.
Матеріал: Алюмінієвий сплав
Вхідний адаптер: 46 мм зовнішній діаметр і 38 мм внутрішній діаметр
Впуск: 63,5 мм зовнішній діаметр
Висота: 185 мм
Ширина: 75 мм
3. Повністю змінили на кращі варіанти кнопкові кермові блоки управління. Розписувати особливо не будемо - тим хто знає - зрозуміло і без словосполучень. Тим хто не знає - рекомендуємо ознайомитися з інформацією в мережі.
Стисло окреслимо головні пункти для тих, хто "в темі":
Двигун нашої версії не має нічого спільного з агрегатом від виробника Koshine, який зробив копію двигуна KTM швидше за всіх, але і "кривіше" всіх. Про це багато хто вже знав/дізнається, якщо подивляться відео в Youtube. Різні не тільки виробники, а й комплектуючі, деталі та деякі технології виготовлення.
Наш екземпляр в точності повторює вихідного прабатька: діаметр циліндра 72 мм, хід поршня 72 мм, шестиступінчаста трансмісія з гідравлічним приводом зчеплення, водяне охолодження.
Потужність на моделі зі зміненими налаштуваннями карбюратора не стала більшою, але двигун тепер краще і точніше реагує на обертання ручки газу.
Комплектаційні особливості позначимо коротко - не економили. Ланцюг тепер DID, карбюратор PWN 38, гідравлічний привід зчеплення, задня амортизаторна стійка легша за вагою, але цікавіша за конструктивним виконанням. Налаштування передньої вилки також інші з поправкою на змінену развесовку.
Трохи фото залишаємо.