UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл KOVI 300 LITE (2024)

Артикул KOVI 300 LITE 2024
В наявності
113 841 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Ступінь стиснення 11.1:1
Об'єм, см3 279
Система електроживлення АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея).
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном з 6-ст КПП передбачено лише наявність електростартера, а отже, і ключ запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу живлення для запуску двигуна.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 124
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка SZC серії Base з можливістю зміни натягу пружини, а також регульованої жорсткості відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 254 мм.
Підвіска передня Передня вилка SZC серії Base з обмеженим діапазоном регулювань відбою та стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 259 мм. Довжина стійки 940 мм. Діаметр пера 43 мм
Колесні диски Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CORDIAL Tires.
Максимальна швидкість, км./год. ≥105 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 48Т)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80/100-21 - переднє колесо та 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Об'єм паливного баку, л 8,4
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,5
Рама З різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче за SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-40 4T/10W-50 (API SM/JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40
Система живлення двигуна Плоскодроссельный карбюратор Nibbi Racing PWK34
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0,87
Маса, кг 142
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота по сідлу, мм 960
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 122

На LITE 300 2024MY встановлений новий силовий агрегат. Майже такий двигун повітряного охолодження встановлений на модель ADVANCE 300.

Але на KOVI LITE 300 цей двигун із системою рідинного охолодження

*Усі наліпки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.

 

Агрегат має власну назву NB300F, та виготовлений компанієй Zongshen.

Двигун не є повнооб'ємною трьохсоткою, тому що його фактичний обсяг становить 279 см3.

  • Діаметр циліндра 74 мм
  • Хід поршня 65 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*37*37*65/1000=279,41 см3

Де

  • r — радіус поршня, т.е. 74/2=37 мм
  • h — хід поршня, 65мм

Цей двигун являє собою логічний розвіток стандартного СBS300, але із значною надбавкою до потенціалу потужності. Фактично агрегат є форсованою версією базового ZS174MN.

Його віддача зросла на 4,5 к.с. за рахунок класичних методів технологічного збільшення потужності:

  • Збільшення робочого діапазону оборотів;
  • Застосування нової чотириклапанної системи газообміну та оптимізація геометрії каналів подачі робочої суміші;
  • Полегшення деяких деталей ЦПГ з поліпшеною технологією обробки та термозміцнення.

Ключових особливостей поліпшень конструкції NB300F не так вже й мало, тому ми докладемо переклад технічного бюлетеню від Виробника для тих, кому цікавий саме технічний бік питання:

Збережена компактність: Двигун NB300F має ті самі розміри та розатшування крипільних кронештейнів, що СBS300, за винятком зміни розмірів передньої нижньої підвіски, яка компактна і зручна для компонування всього агрегату в рамі

Кулькові гвинти в механізмі регулювання клапанів з універсальною головкою: Використання запатентованої універсальної кульової голівки регулювального коромисла клапана змінює контакт між регулювальним болтом клапана і клапаном з традиційного точкового контакту на поверхневий, значно знижуючи контактну напругу і збільшуючи термін служби.

Чотирьохклапанна система газорозподілення: Нещодавно розроблена чотириклапанна система згоряння значно покращує згоряння пального та збільшує потужність і крутний момент двигуна, що дає цьому двигуну явну перевагу серед двигунов навіть більшого фактичного объему. Використання запатентованої універсальної кульової голівки регулювального коромисла клапана змінює контакт між регулювальним болтом клапана і клапаном з традиційного точкового контакту на поверхневий, значно знижуючи контактну напругу і збільшуючи термін служби.

Охолодження. Модульна частина блоку циліндра та картеру відрізняється від варіанту повітряного двигуна, тому що в цьому варіанті рідинна система. Не має ребер збільшення площі тепловідведення, менша ширина блоку. Додано патрубкові кріплення для системи.

Вага та інерційність. Полегшення поршнів і поршневих кілець зменшує загальне зворотно-поступальне зусилля двигуна й ефективно знижує вібрацію двигуна.

Посилені головний та вторинний вали. Міцність первинного і вторинного валів було всебічно поліпшено за рахунок термозміцнення, а зуби шестерень головного і вторинного валів було розширено, що значно підвищило надійність трансмісії двигуна.

Впуск. Нова конструкція поділу повітряних каналів надає двигуну пропорційне зростання потужності зі збільшенням обертів, водночас геометрія та перетин введення мінімізує опір повітряному потоку на впуску.

Зміцнення шатуну та його опорної частини на валу. В агрегаті використовується потовщений і розширений механізм шатуна колінчастого вала, шатун потовщений з 18 мм до 20 мм у звичайній моделі, а діаметр шатуна шатуна потовщений з 22 мм до 24 мм, що унеможливлює поломку колінчастого вала під час миттєвого прискорення двигуна, а велика шатунна шийка приймає збільшений шатун 32/41/20. Це унеможливлює пошкодження шатунної шийки колінчастого вала в разі різкого зростання контактного тиску на сполучені елементи під час значного зростання обертів агрегату.

Масляний насос зі збільшеною продуктивністю. Нова конструкція масляного насоса з внутрішнім і зовнішнім ротором дала змогу збільшити продуктивність масляного насоса на 30%, а новий отвір шестерні масляного насоса з регулюванням внутрішнього і зовнішнього ротора забезпечує довговічність шестерні. Сам двигун укомплектований паперовим фільтром картриджного типу для очищення олії.

KOVI LITE 300 з'явився в модельному ряду для тих клієнтів, які хотіли б отримати більш потужний двигун, ніж у 250-й Лайт версії. Звичайно більшість буде порівнювати ці дві моделі, але при однаковій енергоозброєності у Lite 300 інша розважування, більше вага, інша рама, інша посадка і зовсім інша підвіска, а отже, що відрізняються характеристики керованості. Говорити про те, який варіант краще немає сенсу - наша думка може розходитись з думкою багатьох, але при цьому може і відповідати не меншій кількості користувачів.

Логічно припустити, що 300-й лайт буде наступною сходинкою для тих, хто вже грунтовно поїздив на аналогічній 250-ці, але ще не готовий купувати Pro версії і з причин помітно більшої вартості і з інших міркувань....

Гальмівна система на версіях Kovi Lite та Kovi Pro є ідентичною. Раніше ми аналізували дані від Користувачів і знаємо, що гальма версії Pro зарекомендували себе з кращого боку ніж базовий комплект Лайта, який конструктивно відрізнявся. Тому і супорти та магістралі та гальмівні колодки у всіх версіях KOVI LITE будуть такими ж як були на версіях Pro. Відповідно до цього змінилася і конструкція приводу спідометра - датчик перекочував у спеціально відведене місце, захищене від можливості його відриву від дійсності. Цей баг ми теж усунули, тому що первинний варіант із винесеним назовні кронштейном часто доставляв власникам головний біль.

Звичайно ж, в системі живлення двигуна NB300 використано карбюратор PWK34, оскільки новий агрегат вимагає інших налаштувань.

А ще ми відмовилися від використання шин Yuanxing на користь балонів СORDIAL. Це не суперова гума, але вона краща і за складом і за профілем малюнка. Має місце і технологічна складова під час виготовлення. На практиці ми перевірили і переконалися, що Cordial виготовлений якісніше за критерієм рівномірності розподілу ваги покришки по колу. На шинах Yuanxing дисбаланс часто був більшим.

Нові блоки керування є стандартним обладнанням і на KOVI 300 LITE - це ще одно оновлення моделі.

У комплектації, як і раніше, є якісний захист рук і вихідні блоки управління. Тільки тепер лопухи захисту стали чорного кольору – естетично вони більше підходять до всіх чорних елементів облицювальних панелей та зміненого на чорний колір рами.

Звичайно ж ми зберегли і лічильник мотогодин і кермо IGP і панель приладів. А підномірний щиток (на заміну замість фари за участю у змаганнях) залишився стандартним обладнанням. Можна як і раніше зняти фару та встановити його.

Передавальне відношення зірок: задня зірка має 48 зубів, передня 13. Таке поєднання для нового мотора дасть змогу повніше реалізувати збільшений потенціал.

Всі елементи передньої та задньої підвіски LITE 300 залишилися без змін. У кінцівки глушника зберігся знімний рестриктор (флейта). З внутрішньої сторони є гвинт, що фіксує, який дозволить зняти його якщо в цьому буде необхідність.

Про те як їде Ви дізнаєтесь незабаром, коли самі зможете спробувати новинку.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору