UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл Kovi MAX 300 Motard (2024) : Колір

Артикул MAX 300 Motard
В наявності
108 400 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Ступінь стиснення 11.1:1
Об'єм, см3 279
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном з 6-ст КПП передбачено лише наявність електростартера, а отже, і ключ запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу живлення для запуску двигуна.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг СHOHO 525HS. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/49 (сталь).
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля.
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Колесні диски Розмір обода для версії KOVI MOTARD: UNISON передній 3.0х17, задній 4.25х17 Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром передній обід - 3,8 мм, задній обід - 4 мм. з нержавіючої сталі.
Максимальна швидкість, км./год. ≥114 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 49T)
Кліренс, мм 295 - для варіанту на шинах 17''/17''
Розмір шин передні / задні Шини (MOTARD): KENDA розмірності 110/70-17 передні KENDA розмірності 140/60-17 задні
Об'єм паливного баку, л 8,9 л
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,4
Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хром-марганцевого сплаву
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче за SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-40 4T/10W-50 (API SM/JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40
Система живлення двигуна Плоскодроссельный карбюратор Nibbi Racing PWK34
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1.6
Ширина, м. 0.5
Висота, м. 0.85
Маса, кг 147 кг
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820
Висота по сідлу, мм 905
Висота, мм 1230
Колісна база, мм 1459
Споряджена маса, кг 122

Оновлена модель версія MAX 300 Мotard 2024 року зазнала деякі суттєві зміни та очікується до надходження в продаж в середині лютого 2024 року.

  • Конструкцію рами було змінено, що дало змогу використовувати зовсім інший, ніж раніше, тип повітряного фільтра - тепер це об'ємний, поролоновий, дрібнопористий елемент із мінімальним опором, дістатися до нього легше, і пропускає він більший об'єм повітря за одиницю часу (порівняно з колишнім паперовим). Його потрібно міняти рідше, можна помити, привести до тями і повернути назад;
  • Налаштування карбюратора змінилися і використані основний паливний і повітряний жиклери з максимальною продуктивністю - економія пального для "міського хулігана" займає, судячи з відгуків, останнє місце за значимістю для власника;
  • Початкова встановлена ведуча зірка на 49 зубів. Зміна налаштувань карбюратора та збільшення тяги на ведучому колесі дасть змогу з меншою складністю виконувати деякі фігури стантрайдингу та динамічніше приймати зі старту. Однак, доповненням комплектації буде є ще одна зірка задня для більш швидкісних умов руху - на 46T. Така зірка пропонуватиметься в комплекті з кожним мотоциклом НЕ ОПЦІОНАЛЬНО, а в СТАНДАРТІ. Встановлення цього варіанту дасть змогу збільшити параметр максимальної швидкості для тих, кому це важливіше;

Шини KOVI Motard MAX 300 тепер KENDA нової моделі КМ1 з розмірностями 110/70-17 і 140/60-17. Шину було розроблено та протестовано в США. Kenda KM1 придатні до використання в будь-яку погоду - що, власне, є хорошою ознакою для шин категорії спорт-туринг. Відмінною особливістю малюнка протектора Kenda KM1 є широкі вигнуті канавки, що поліпшують керованість на мокрій дорозі. Склад гумової суміші та конструкцію шин оптимізовано для збільшення зчеплення і міцності. Шини доопрацьовані для оптимальної маневреності та стійкості на великих швидкостях. А зносостійкий компаунд сприятиме більшому ресурсу кілометрів пробігу;

  • Використано рульовий кнопковий блок з наявною окремою клавішею "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартера. Тепер такий міні-модуль розташований біля правої гріпси. Сподіваємося, що така конфігурація буде кращою і зручнішою для всіх;
  • У стандартній комплектації відтепер присутні і підніжки для заднього пасажира нової конфігурації, які були розроблені з урахуванням зміни самої геометрії рамної конструкції. Для MOTARD версії MAX 300 цей атрибут орієнтований насамперед не на другий номер як пасажира, а на можливість досвідченого райдера використовувати їх для балансування в ходу під час виконання деяких фішок стантрайдингу. Але звісно у звичайній їзді пасажир теж буде задоволений.

Естетична новизна: Кольорове рішення новинки незвичне не тільки підібраним незвичайним кольоровим поєднанням елементів. Усі наклейки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.

1. Двигун та трансмісія

Використано агрегат ZS174MN від компанії Zongshen. Цей двигун іменується також СBS300 - це його торговельне найменування, що використовується в більшості публікацій і позначень.

Двигун не є повнооб'ємною трисоткою, тому що його фактичний обсяг становить 279 см3. ZS174MN має:

  • Діаметр циліндра 74 мм
  • Хід поршня 65 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*37*37*65/1000=279,41 см3,

де

r — радіус поршня, т.е. 74/2=37 мм

h — хід поршня, 65мм

 

Ми не дарма позначаємо реальний об'єм, для того щоб у всіх було правильне розуміння щодо того, що, якщо вони бачать інформацію з інших джерел або від інших авторів про "300 кубів" - фактичне значення менше.

Цей двигун являє собою компромісний варіант з помітно меншим потенціалом, ніж всім відомий повнооб'ємний ZS184MM. А за потужністю він навіть поступається 250-ці ZS177M. Це ні добре, ні погано - це реальність. У самій модельній лінійці двигунів ZONGHEN цей мотор перебуває між "повітряним" двоклапанним мотором ZS175FMM (271см3) та іншим за конструктивом "водяним" 177FMM (249,6 см3, раніше його встановлювали на Kovi Pro 250).

Головні переваги СBS300 - менша вартість виробництва, менша маса, чотириклапанний механізм газорозподілу, наявність системи водяного охолодження і 6-ступінчаста КПП.

Агрегат додав у крутному моменті завдяки збільшеному ходу поршня, але при цьому максимум став розвивати на вищих обертах - 7500 об/хв-1 . Наявність балансувального вала зумовила знижені вібраційні моменти. Двигун працює в парі з плоскодросельним карбюратором Nibbi Racing PWK34. Налаштування карбюратора з більшою пропускною спроможністю допомагають активніше реалізувати потенціал збільшеної кубатури та дають змогу двигуну ефективніше працювати у вищому діапазоні обертів. Сам двигун CBS300 укомплектований паперовим фільтром картриджного типу для очищення оливи.

На KOVI MOTARD 300 з новим двигуном не буде кікстартера. Причина полягає в тому, що або КПП буде з шістьма ступенями, або тільки 5 передач + кікстартер.

Такий варіант був обраний на підставі відгуків клієнтів, які вже експлуатують Kovi Advance c шестиступкою і без кіка. Багато хто підтвердив згоду з тим, що це найкраща технічна відповідність, тому що перші чотири передачі мають інші передавальні числа. Третя - тяговий щабель, що дає змогу добре рухатися в гору, четверта підхопить і дасть змогу підтримати темп коли кут зміни рельєфу не надто значний. Друга також допоможе активно гальмувати мотором під час руху під ухил. Перевага шостої передачі полягає в підтримці руху на пристойній швидкості без перекручування (надриву) двигуна, надлишкового шуму на високих обертах.

Нагадаємо також, що модель укомплектована великим 7-ми амперним акумулятором. Більш ємна батарея забезпечить можливості запуску без особливих проблем (і без наявності кікстартера), але, звісно, трохи більше уваги час від часу потрібно приділяти інспекції її стану. Ну а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.

У стандартне оснащення MAX 300 входить лічильник мотогодин. Пояснювати корисність цього атрибута не будемо - для більшості його значимість і роль і так зрозуміла.

2. Система охолодження

Складається з двох секцій правої та лівої. Обидві виконані з алюмінію.

Але набагато важливіші та корисніші зовнішні дифузори з алюмінію, які виконують і захисну функцію. Вони можуть захистити кожну з половинок радіатора від пошкоджень.

Важливим елементом є і стандартний вентилятор охолодження. Він встановлений спочатку і знімає значну частину теплового навантаження.

Слід зауважити, що всі патрубки системи охолодження MAX 300 виготовлені з силікону. Вони фіксуються різьбовими хомутами. Силікон використано чорного кольору, бо від цього він не став гіршим за властивостями, а поєднуватися з кольором моделі буде краще.

3. Рама

Рама моделі MAX 300 відрізняється від версій Start/Advance і за розмірними і ваговими параметрами все ж менша, ніж старші модифікації KOVI Lite і Pro. При цьому MAX 300 близький за розмірами до таких моделей як: Geon GNS300, BSE J10, KAYO K4 250 і T4 250.

Розмір рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi порівняно з цими ж конкурентами.

Конструкція рами MAX 300 змінилася. Відтепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю і кріпитиметься до основної частини. Це дало змогу полегшити раму та збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра.

Конструктивна зміна рами зумовлена і застосуванням паливного бака збільшеного об'єму. Бак вміщує в себе без малого 9 літрів палива - це дуже важливе доповнення, особливо для тих, хто їздить в умовах, коли відстань до найближчої заправки обчислюється не одним десятком кілометрів.

Опорні підніжки на Motard MAX300 виконані з нержавіючої сталі. У них передбачений цікавий момент - болт регулювання статичного горизонтального нахилу. Він дасть змогу встановити підніжку під зміненим кутом до горизонтальної лінії.

Тепер з'явилися й опорні елементи і для заднього пасажира. На етапі розробки нової рами вони не були доступні, але тепер є стандартним оснащенням, тобто їх не потрібно купувати додатково і встановлювати.

4. Шасі та підвіска

Передня вилка KKE має весь набір регулювань швидкості відбою і ступеня стиснення. Аналогічно виконаний і задній амортизатор. Баланс налаштувань у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на кількох типах покриттів. Необхідно врахувати, що за замовчуванням, на MAX 300 Motard встановлена більш жорстка пружина на задньому амортизаторі. Це налаштування для твердих покриттів, де на перше місце виходить мінімізація кренів і збереження швидкості реакції мотоцикла, однак наявність регулювань дозволить "розпустити" пружину задню, якщо це буде необхідно.

Траверсу на KOVI MAX 300 встановлено максимально полегшену - фрезеровану алюмінієву (зі збільшеною товщиною і висотою передньої та нижньої обойм). Цей момент передбачено спеціально для зменшення ваги з одночасним збереженням характеристик міцності. Простіше кажучи, "ходити" буде справно і довго, оскільки це найпросунутіше технологічне виконання на даний момент.

Задній маятниковий важіль KOVI MOTARD виготовлений з алюмінію. Механізм прогресії та сполучені елементи також виконані з алюмінію.

Конструкція уловлювача ланцюга вирізняється наявністю алюмінієвої основи, усередині якої знаходиться сама робоча вставка з полімерного матеріалу.

Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга CHOHO 520HS. Зірка задня кріпиться до маточини через 6-ти точкове з'єднання за допомогою болтів під внутрішній шестигранник.

5. Шини та ободи

Встановлено алюмінієві ободи зі сталевими шпицями. Назва торгової марки виробника - UNISON J3.0 х 17" DOT/ J4.25 х17" DOT. Ці варіанти дійсно якісні вироби і не викличуть нарікань на стійкість до жорстких умов. Сталеві шпиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ. На MAX 300 Motard встановлені колісні осі - термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП.

Шини нового покоління KENDA КМ1. Передня 110/70-17, Задня шина - 140/60-17

6. Органи керування та світлотехніка

На KOVI встановлено кермо IGP перехідного діаметра 22/28 з алюмінію. Конструкцію доповнено поперечною розпіркою для посилення жорсткості. Буферна вставка в місці кріплення керма - обов'язковий атрибут безпеки

На догоду практичності та з оглядкою на досвід райдерів, блок перемикачів з управління світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку і на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете окрему клавішу "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартера. Тепер такий міні-блок розташований біля правої гріпси. Сподіваємося, що така оновлена конфігурація буде кращою та зручнішою для всіх.

Ручка акселератору з коротким ходом. На сьогоднішній день це оптимальний варіант для подібного типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання і надійністю.

Важелі керування зчепленням та переднім гальмом складаються, укорочені за довжиною і з можливістю регулювання. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсації натягу або розпуску троса. Цікаво, що важіль зчеплення складається тільки вгору. Вниз він не переміщується спеціально, щоб у разі торкання перешкоди не позбавити водія можливості активації зчеплення (під час падіння мотоцикла єдиний варіант зсуву важеля - це тільки вгору, а не вниз). Дрібниці, здавалося б, але насправді це дуже важливо.

Панель приладів типова. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. На ній можна відстежувати оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для подібного типу мотоциклів - це принцип необхідної достатності.

В передньої LED-фарі світловий пучок формується п'ятьма світлодіодами. Три нижніх працюють на ближньому, а два верхніх активуються під час увімкнення дальнього світла, діапазон охоплення і яскравість більші та вищі.

Покажчики повороту компактні, вузькі, герметичні світлодіодні смуги, з еластичними і рухливими кріпленнями, 12-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже хорошою яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з числа різних варіантів. Задній габаритний ліхтар/стоп-сигнал також виконаний у світлодіодному виконанні.

Дзеркала MAX 300 відрізняються в кращу сторону від багатьох інших, тому що тильна частина корпусу напівсферична і має значну відстань до дзеркального елемента. Навіть якщо "прикласти" дзеркало до твердого елемента, ймовірність пошкодження елемента нижча, ніж у спрощених конструкцій. А ще форма дзеркала має більше горизонтальне охоплення, тому дає змогу краще орієнтуватися під час швидкої їзди дорогами, де інтенсивність руху інших транспортних засобів вища, ніж на гірських стежках.

7. Гальма

На MAX 300 Motard встановлена гальмівна система, повністю уніфікована з версією на ґрунтових шинах MAX 300. Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм. і товщиною диска 4 мм.

Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм. і товщиною диска 4 мм.

Гальмівні магістралі виконані з поліаміду. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату. Гальмівні колодки - варіант із вмістом максимальної кількості графіту і латуні для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка. Ця суміш краща за фрикційними властивостями при підвищенні загальної температури вузла і менше окислення пари, що труться.

Передній гальмівний механізм стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска та фронтальним запобіжним щитом заднього гальмівного диска, щоб звести до мінімуму налипання бруду та частково захистити від деформації.

У задній супорт встановлено гальмівні накладки, забезпечені проміжною термопластиною, а болт фіксації виконано з нержавіючої сталі, щоб мінімізувати закисання рухомої частини колодки після багаторазових водяних ван.

Зазначимо, що геометрія скоби супорта переднього гальма змінена таким чином, щоб до поверхні диска прилягала вся площа гальмівної накладки. Супорт тепер прилягає до торцевої основи диска майже повністю, а фрикційна поверхня накладки унеможливлює часткове стирання і забезпечує максимальне фрикційне значення по всій площині контактного простору гальмівного диска.

8. Загальні конструктивні доповнення та особливості

У стандартній комплектації MAX 300 встановлено алюмінієвий перфорований захист двигуна, а також мотоцикл оснащений захистом рук з алюмінієвим каркасом.

Загальна ємність збільшеного паливного бака становить 8,9 літрів. Бак з поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. Пробка виконана з пластику і забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.

Шифтер КПП зі складною опорною частиною і важіль заднього гальма виконані з алюмінію.

Випускна система обох моделей виконана з нержавіючої сталі. Вона максимально скорочена за довжиною і не містить додаткових вигинів, а компенсацію протитиску вихлопних газів і часткове придушення пульсуючих звукових частот (при різкому скиданні або навпаки відкритті дроселя) виконує інтегрований у випускну систему компенсаційний резервуар. З погляду звукових ефектів він ефективніший, ніж виносна колба, але на потужності мотора не позначається ніяк. Будь-які інші трубки або колби, приварені до труби випуску, які часто використовують для нічим не підкріпленої пафосності або "для жиру", - це ніякий не "павер бомб" і не "мега бомби", як пишуть дехто..... Не ведіться на маячню, а краще витрачайте час на вивчення матчастини. Також у підстави з корпусом глушника передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстикувати сам глушник з приймальною трубою за необхідності.

Барильце глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході - для чотириклапанного двигуна це має важливе значення.

Важливе доповнення: Запобіжний контур від торкання екіпіровки або мотобота з гарячою випускною трубою також передбачений. Він дасть змогу звести до мінімуму оплавлення одягу/взуття.

Модель KOVI MOTARD 300 пропонується до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорта і реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзавівся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору