UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл Shineray VXR 300 (2024)

Артикул VXR 300-green
Очікується
69 930 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряно-масляного охолодження з двома радіаторами охолодження і внутрішнім балансувальним валом
Ступінь стиснення 9 :1
Об'єм, см3 270
Система електроживлення АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, що не обслуговується)
Система запалювання Електронне (СDI) та кікстартер
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 21/ 7500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 22,6 / 5100-5500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні.
Тип приводу Ланцюговий привід, маркування ланцюга 520, марка СHOHO. Співвідношення ведучої та веденої зірки 13/42.
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,8 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм.
Підвіска задня Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Підвіска передня Телескопічна вилка інверторного типу зі збільшеним ходом стиснення та гідравлічними амортизаторами. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами. Діаметр пера 37 мм.
Колесні диски Сталеві, шпицьовані.
Максимальна швидкість, км./год. 114
Витрата палива л/100 км ≥3,4
Ватажопьдйомність, кг 164
Кліренс, мм 370
Розмір шин передні / задні Передня: Шина з розвиненим протектором розмірності 80/100-21, Задня: Крос-шина розмірності 110/100-18
Об'єм паливного баку, л 12.8
Система охолодження повітряно-масляне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1.3
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 92
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (залежно від сезонності)
Довжина, м. 1.85
Ширина, м. 0.48
Висота, м. 0.87
Маса, кг 154 кг
Довжина, мм. 2110
Ширина, мм. 900
Висота, мм 1190
Колісна база, мм 1375
Споряджена маса, кг 134

Shineray VXR300 складно назвати абсолютною новинкою. Причина тому полягає у використанні рамної конструкції, яку Виробник вже давно використовував для інших ринків. Вона не якась нова й особлива - багато схожих моделей. Основне оновлення торкнулося агрегатної частини, використання модифікованого пластикого оздоблювіання з PPR-пластику по періметру та збагаченого опціонального оснащення. Але при цьому, ціна моделі завдяки перевіреним конструкціям буде дуже привабливою - варто дочекатися.

Модифікація VXR пропонується лише на крос-шинах з розмірами 80/100-21 та 110/100-18.

Основна перевага моделі - це її збалансована комплектація та не висока ціна в парі з її вже горезвісною надійністю та якістю технічних рішень всіх вузлів та агрегатів так сподобалося багатьом райдерам.

Шоб було ясніше та зрозумілише сформулюємо основні деталі конструктиву Shineray VXR300:

  1. Новий двигун збільшенного об'єму та повітряно-масляним охолодженнням з ДВОМА РАДІАТОРАМИ, для кращей стабільності термобалансу (це мотор ще не викристовувася на жодної моделі Shineray в Україні, але пройшов опробування на інших ринках спекотних країн);
  2. Шестиступенева трасмісія;
  3. Карбюратор Deni в системі живлення зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного об'єму;
  4. Новий глушник - зараз мотоцикл буд голоснішим, але так краще для роботи двигуна зі зменшений опором на випуску;
  5. Змінена конструкція траверси та встановлена інверторна вилка;
  6. LED-фара нового зразка + нова панель приладів;
  7. Усі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 і макс. 10.9 Нмм2 та застосовані герметичні центральна проводка + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin;
  8. 8. Усі гальмівні шланги з металевим армуванням та катафорезне покриття рами.

Особливості нового агрегату 172YMN:

По-перше, у нього дуже досить низька ступінь стиснення, всього 9.0 до 1. Трохи теорії: Теплова ефективність двигуна зростає в міру збільшення ступеня стиснення двигуна. Такі закони фізики, а саме закони термодинаміки. Відповідно, що вищий ступінь стиснення мотора, то більше він видає кінських сил і менше споживає палива. Однак високий ступінь стиснення збільшує ризик сильної детонації двигуна під час використання не дуже якісного або низькооктанового, розведеного присадками бензину. Детонація особливо активно проявляється в навантажувальних режимах на агрегат і це один із найбільш значущих шкідників збереження деталей ЦПГ, цілісності живучості самого двигуна.

У випадку з двигуном Shineray порівняно невелике форсування забезпечує йому всеїдність палива, а конструктивне доповнення у вигляді системи охолодження, що ефективно працює, впливає на збереження моторесурсу, тому навіть навантажувальні режими не будуть надмірно його нагрівати та не сприятимуть інтенсивному зносу.

По-друге, співвідношення діаметра циліндра і хід поршня в 66,4 мм від самого початку орієнтовані на необхідну наявність тяги на зоні малих і середніх обертів. Саме під цю характеристику підібрано і передавальне відношення головної пари 3,23, тобто ведуча передня зірка на 13 зубів зробить 3,23 обертів за один повний оберт веденої (задньої 42T). Але при цьому немає необхідності крутити двигун до самих верхів - максимум крутного моменту він видає в діапазоні від 5100 до 5500 об/хв-1.

Тобто вийшов такий не особливо крутильний та не супер потужний, але надійний, живучий та всеїдний (щодо палива) агрегат, який за нормального використання має дуже хороший потенціал тяги та моторесурсу. І його складно ушатати навіть якщо нагрівати під навантаженням до значних величин. А для більш логічного експлуатаційного використання в коробку додали шосту передачу, щоб не тримати агрегат постійно у високому регістрі обeртів.

Під вихідні параметри двигуна підібрані і сполучені елементи - налаштування карбюратора і системи випуску відпрацьованих газів. Тут головне не заважати роботі, а забезпечити умови максимально корисної роботи агрегату.

А для власника процес управління має бути зрозумілим, звичним і зручним. Тому всі елементи для управління виконані так, щоб сприяти цьому.

Ємність бака становить 12,8 літра, а наявність нормальної надійно закріпленої платформи багажника дасть змогу або перевозити вантаж, або закріпити багажний кофр без побоювання, що він може відірватися разом із багажником.

У моделі VXR 300 як і в старших моделях всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи у такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блукаючі контакти" та окиснення в ключових з'єднаннях електропроводки відійдуть у минуле.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору