Odes Terrain Booster 800 - позашляховий універсал з великими можливостями
І так, це не просто гучні слова. Дана модель безперечно розраховувалася на експлуатацію поза асфальтом. Виражається це у всьому - самій конструкції, заводській комплектації, гумі. Втім, про все по черзі.
Технічні особливості Odes Terrain Booster 800
Двигун - чотиритактний чотириклапанний з ланцюговим приводом v-twin з рідинним охолодженням, що має два радіатори з примусовим обдуванням. За характером двигун найповніше реалізує свій максимальний момент на середніх та низьких оборотах. Та й навіщо його крутити - адже це не мотоцикл якийсь там. Живлення - роздільне впорскування.
Коробка передач – класичний для даного типу техніки безступінчастий варіатор. Має два режими роботи:
- Стандартний або високооборотний. Для руху квадроцикла по звичними поверхнями.
- Низькооборотний або знижений. Для руху вгору або вниз, буксирування, подолання перешкод та проведення будь-яких робіт.
Розподіл моменту між осями в режимі повного приводу 50 на 50. Передній міст має жорстке блокування з електричним увімкненням. Активація всього цього позашляхового щастя - при зупинці.
Незалежна підвіска, пружинні амортизатори зі ступінчастим регулюванням переднатягу. Рульове керування з електропідсилювачем Паливний бак розташований ззаду, Дуже інформативна панель приладів і розвинені органи управління. Позашляхові шини низького тиску. Так, це все нудно! Адже всі переваги даної моделі заховані в іншому - його комплектації.
Обладнання Odes Terrain Booster 800
І тут є чим похвалиться. Оскільки це вже не перша модель у виробника, то було зроблено висновки, вивчено думку користувачів та проведено роботу над помилками та поліпшеннями. Але – по порядку.
У базі йде вбудована лебідка Runva потужністю 2.4 kW/3.2 л.с. Має захист за стандартом IP67 і оснащена тросом на 13.3 м. Компактний, але дуже серйозний пристрій, здатний рухати вагу трохи більше півтори тонни. А тому вибирайте, до чого кріпитимете трос якщо застрягли - механізм може банально підняти в повітря споряджений квадроцикл і ще стільки ж залишиться.
Інша корисна річ - фаркоп, притому на такому гарному виносі, що у вузьких місцях і різких розворотах все це добро не складатиметься. Квадрик з його крутячим моментом може легко тягати причіп без гальм вагою до 300 кг, і з інерційними гальмами до 750 кг. І не просто тягати - а дотримуючись правил дорожнього руху. Для цього є семипіновий стандартний роз'єм для підключення світлотехніки причепа
Ну і всякі приємні штуки типу вантажних платформ на металевих підставах рами, розвинені елементи дугового захисту, також прикріплені до сталевої рами, та інші корисні штуки - їх список буде солідний.
Для кого підійде Odes Terrain Booster 800?
Як зрозуміло з вищеописаного - це цілком серйозний, дорослий апарат, що має досить солідну універсальність завдяки пристойним характеристикам і своїй багатій комплектації. Він може бути розважальним інструментом для прогулянок у вихідний день, і штатна лебідка тут додасть впевненості. А завдяки зниженій передачі та фаркопу стане надійним транспортним засобом для фермера. Так, повноцінний трактор він не замінить, але це часто й не потрібно. Простоту та недорогі запчастини оцінять власники прокатних пунктів та інших розважально-туристичних об'єктів, де важливо рахувати копійки. А легкість керування апаратом – їх не завжди досвідчені клієнти. При цьому треба враховувати, що штатні шини - чисто позашляхові (бруд + пухкий грунт), і для асфальту це не найкомфортніший варіант. Втім, хто купуватиме Odes Odes Terrain Booster 800 для асфальту?
Універсальний, потужний. практичний. Odes Terrain Booster 800 – це просто майстер на всі руки.