UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 250 PRO2T : Колір

Артикул KOVI 250 PRO2T
Немає в наявності
153 140 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Модифікована версія двигуна від моделі Yamaha DT230. Бензиновий, одноциліндровий, двотактний двигун з роздільною системою змащення, водяним охолодженням і рознесеними половинками радіатора + кулер.
Обертовий момент, Нм / об.хв. 30/7500
Ступінь стиснення 6,5:1
Об'єм, см3 224
Система електроживлення АКБ 12V 7А / h (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "тупо", без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 36 /8500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні і окремим картером. Місткість масляної системи 0,85 л. Передавальні числа ступенів: 1-я 2.750 2-я 1.875 3-тя 1.411 4-я 1.142 5-я 0.956 6-я 0.818
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 12T (сталева) / 52T (алюмінієва). Кількість ланок ланцюги-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник Z-HUA.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм.Армірованная гальмівна магістраль Виробник Z-HUA.
Колесні диски Алюмінієвий обід K & K, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥95 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 12T і задньої зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 300
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 - переднє колесо і 100 / 90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST.
Об'єм паливного баку, л 9
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1,3л для двигуна і 0,85л для трансмісії
Рама Полеглих, прямокутна перетин, вісокоміцна сталь з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло
Рекомендований клас в'язкості мастила 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне / синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. 2.Трансміссіонное масло SAE 10W30 не нижче SE
Система живлення двигуна Ліцензійний плоскодроссельний карбюратор KEIHIN

KOVI 250 PRO2T - безкомпромісний спортивний снаряд

Сучасний позашляховий мотоцикл завжди має послаблення в сторону дорожнього і комфорту. Найчастіше його з прицілом на громадянську експлуатацію. KOVI 250 PRO2T, - не такий. Це - справжній спортивний снаряд! Всі рішення на ньому створені для одного - можливості валити на всі 100% по кросовому треку або бездоріжжю, максимально реалізуючи навички райдера і технічні можливості мотоцикла.

Модифікація PRO відрізняється багатою комплектацією і дорогими компонентами. Якщо базову модель можна розглядати як основу для створення бойової машини, KOVI 250 PRO2T вже є закінченим спортивним інструментом, здатним задовольнити потреби вимогливого любителя позашляхової їзди.

Технічна частина KOVI 250 PRO2T

Безкомпромісність у всьому, і в першу чергу це двигун. Для тих, хто вважає що два такту померло - поспішаю вас розчарувати. Вони будуть жити в бойових моделях, і може поступляться хіба що електриці, бо пропонують виключні характеристики при мінімальній вазі. Судіть самі - 36 к.с. і 30 нм, на 7500 об. хв. Харчування - електронно керований карбюратор KEIHIN FCR. Охолодження - рідинне з вентилятором. Доповнено 6-ти ступінчастою КПП, яка має окремий картер для власної мастила. Рама - сталева трубчаста "клітина". Підрамник - алюмінієвий. Версія ПРО має просунуту підвіску - перевернута вилка діаметром 48 мм. має загальний хід на 308 мм і можливості регулювань відбою. Задній маятник з прогресією - з алюмінієвого сплаву має зміна преднатяга пружини, а також повністю регульовані стиснення і відбій. Загальний хід 299 мм. Гальмівна гідравлічна армована магістраль веде до двох дисковим гальмах - попереду 260 (2 поршня), ззаду - 240 мм. (1 поршень) і товщиною 3.5мм. Диски (UNISON) і ступиці (ККЕ) виготовлені з алюмінію, зі сталевими спицями. Розмір 21 і 18 дюймів, зубаста камерна гума від CST. Запуск - електро і кікстартер. Модель KOVI 250 PRO2T не має масляного бачка - масло ллємо безпосередньо в бак. Відсутній такий не найнадійніший елемент системи, як маслонасосів. Корпус повітряного фільтра - з гнучкого еластополімера. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Диски (UNISON) і маточини (ККЕ) виготовлені з алюмінію, зі сталевими спицями. Розмір 21 і 18 дюймів, зубаста камерна гума від CST. Запуск - електро і кікстартер. Модель KOVI 250 PRO2T не має масляного бачка - масло ллємо безпосередньо в бак. Відсутній такий не найнадійніший елемент системи, як маслонасосів. Корпус повітряного фільтра - з гнучкого еластополімера. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Диски (UNISON) і маточини (ККЕ) виготовлені з алюмінію, зі сталевими спицями. Розмір 21 і 18 дюймів, зубаста камерна гума від CST. Запуск - електро і кікстартер. Модель KOVI 250 PRO2T не має масляного бачка - масло ллємо безпосередньо в бак. Відсутній такий не найнадійніший елемент системи, як маслонасосів. Корпус повітряного фільтра - з гнучкого еластополімера. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше.

Для кого KOVI 250 PRO2T?

Це - спортивний інвентар. І по іншому його розглядати не варто. KOVI 250 PRO2T не сертифікований для пересування по дорогах загального користування. Його стихія - ендуро траса і кросовий трек. Втім, ніхто не забороняє ганяти на ньому по лісі, благо є світлотехніка. Але на далеких заїздах стежте за наявністю бензину в баку - обсяг 9 л. Мотоцикл має вушка в нижній частині траверси керма для кріплення на розтяжках під час перевезення на причепі. Зручностей особливо немає - KOVI 250 PRO2T не про зручність, а про задоволення і результат. Двотактний двигун і окрема мастило коробки дозволяють працювати при будь-яких кутах нахилу без виникнення масляного голодування. Можливості регулювань підвіски дозволяє налаштувати мотоцикл під зростання пілота і особливості траси. І він точно не для новачка.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору