KOVI 250 PRO2T - безкомпромісний спортивний снаряд
Сучасний позашляховий мотоцикл завжди має послаблення в сторону дорожнього і комфорту. Найчастіше його з прицілом на громадянську експлуатацію. KOVI 250 PRO2T, - не такий. Це - справжній спортивний снаряд! Всі рішення на ньому створені для одного - можливості валити на всі 100% по кросовому треку або бездоріжжю, максимально реалізуючи навички райдера і технічні можливості мотоцикла.
Модифікація PRO відрізняється багатою комплектацією і дорогими компонентами. Якщо базову модель можна розглядати як основу для створення бойової машини, KOVI 250 PRO2T вже є закінченим спортивним інструментом, здатним задовольнити потреби вимогливого любителя позашляхової їзди.
Технічна частина KOVI 250 PRO2T
Безкомпромісність у всьому, і в першу чергу це двигун. Для тих, хто вважає що два такту померло - поспішаю вас розчарувати. Вони будуть жити в бойових моделях, і може поступляться хіба що електриці, бо пропонують виключні характеристики при мінімальній вазі. Судіть самі - 36 к.с. і 30 нм, на 7500 об. хв. Харчування - електронно керований карбюратор KEIHIN FCR. Охолодження - рідинне з вентилятором. Доповнено 6-ти ступінчастою КПП, яка має окремий картер для власної мастила. Рама - сталева трубчаста "клітина". Підрамник - алюмінієвий. Версія ПРО має просунуту підвіску - перевернута вилка діаметром 48 мм. має загальний хід на 308 мм і можливості регулювань відбою. Задній маятник з прогресією - з алюмінієвого сплаву має зміна преднатяга пружини, а також повністю регульовані стиснення і відбій. Загальний хід 299 мм. Гальмівна гідравлічна армована магістраль веде до двох дисковим гальмах - попереду 260 (2 поршня), ззаду - 240 мм. (1 поршень) і товщиною 3.5мм. Диски (UNISON) і ступиці (ККЕ) виготовлені з алюмінію, зі сталевими спицями. Розмір 21 і 18 дюймів, зубаста камерна гума від CST. Запуск - електро і кікстартер. Модель KOVI 250 PRO2T не має масляного бачка - масло ллємо безпосередньо в бак. Відсутній такий не найнадійніший елемент системи, як маслонасосів. Корпус повітряного фільтра - з гнучкого еластополімера. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Диски (UNISON) і маточини (ККЕ) виготовлені з алюмінію, зі сталевими спицями. Розмір 21 і 18 дюймів, зубаста камерна гума від CST. Запуск - електро і кікстартер. Модель KOVI 250 PRO2T не має масляного бачка - масло ллємо безпосередньо в бак. Відсутній такий не найнадійніший елемент системи, як маслонасосів. Корпус повітряного фільтра - з гнучкого еластополімера. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Диски (UNISON) і маточини (ККЕ) виготовлені з алюмінію, зі сталевими спицями. Розмір 21 і 18 дюймів, зубаста камерна гума від CST. Запуск - електро і кікстартер. Модель KOVI 250 PRO2T не має масляного бачка - масло ллємо безпосередньо в бак. Відсутній такий не найнадійніший елемент системи, як маслонасосів. Корпус повітряного фільтра - з гнучкого еластополімера. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше. Захист рук на алюмінієвому підставі. Матеріал пластикового обважування - поліпропілен. Взагалі про Техчастина можна говорити довго, але цікавить інше.
Для кого KOVI 250 PRO2T?
Це - спортивний інвентар. І по іншому його розглядати не варто. KOVI 250 PRO2T не сертифікований для пересування по дорогах загального користування. Його стихія - ендуро траса і кросовий трек. Втім, ніхто не забороняє ганяти на ньому по лісі, благо є світлотехніка. Але на далеких заїздах стежте за наявністю бензину в баку - обсяг 9 л. Мотоцикл має вушка в нижній частині траверси керма для кріплення на розтяжках під час перевезення на причепі. Зручностей особливо немає - KOVI 250 PRO2T не про зручність, а про задоволення і результат. Двотактний двигун і окрема мастило коробки дозволяють працювати при будь-яких кутах нахилу без виникнення масляного голодування. Можливості регулювань підвіски дозволяє налаштувати мотоцикл під зростання пілота і особливості траси. І він точно не для новачка.