USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл KOVI 300 LITE KT : Колір

Артикул KOVI 300 LITE KT
В наявності
108 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Замовити швидко
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

KOVI 300 LITE KT. Коли хочеться більше

Дана модель логічно народилася від бажання мати щось потужніше ніж 250 кубів, але при цьому зберегти всю ту ж концепцію легкого і досить простого мотоцикла, який точно не здаватиметься іграшковими та одноразовим. В принципі – вийшло! І так - 300-ка важче ніж молодша сестричка, але і потужніше і все трохи краще, але при цьому не настільки дорожче, ніж могло б бути. Але ідея - та сама. Для тих, хто не знає – LITE у назві – це не про спрощеність чи примітивність. Це про вагу. Та й традиційно стилізували цю модифікацію під продукцію одного австрійського (але це не точно) виробника. Не, ну а що? Гарно вийшло! Загалом серію LITE у лінійці KOVI можна сміливо називати базовою. А вже від неї розходяться у бік ускладнення навороченіші, і дорогі Pro-шки або навпаки - дешевші Старт та Адванс для менш досвідчених і не таких вимогливих райдерів. Але – все по черзі.

Технічні особливості KOVI 300 LITE KT

Іноді виробник може додати щось краще і при цьому не сильно збільшивши вартість готового виробу. І тут – схожа картина.

Двигун. ZONGSHEN CBS300. Рідинний чотиритактний, чотири клапани з ланцюговим приводом. Балансирний вал є - часи хардового мотоциклізму пішли в минуле, всі хочуть комфорту, та й нині лікувати щось розбите вібраціями дорого. Два радіатори охолодження і є свій примусовий вентилятор. Блок двигуна важить як на 250 - 32 кг. А ось найкращий крутний 23 Нм вже віддає на 7500, що зі збільшеною потужністю оцінять якраз любителі працювати в середніх та низьких діапазонах. Тут і раніше було все непогано, а стало ще краще. Але крутити можна до максимальних 8500 об/хв, все тих же 6 ступенів КПП дозволяють багато чого робити. Лапку кікстартера не завезли - але це особливість цієї "шістступки".

Підвіска, гальма і таке інше. Ось тут позитивних змін багато і вони видні. Дещо перекочувало з моделі Pro, зокрема гальма.

  • Спереду вилка SZC Base діаметр пера 43 мм. має обмежений діапазон регулювання відбою та стиснення та хід 259 мм. Гальма - дискова гідравліка - 240х3,7 мм. та армована магістраль. Ну і модні безасбестові колодки, що містять мідь.
  • Позаду - теж SZC Base з регулюваннями переднатягу та жорсткістю відбою та ходом 254 мм. І, звичайно ж, легкосплавна фрезерована прогресія. Гальмо - ясна річ, гідравлічний, диск 240х3,7 мм, і ті ж магістраль та колодки SZC SCB.

Ободи - алюміній і стальні спиці, змінилася гума, тепер від CORDIAL - виробник заявляє, що вона стала кращою. Чи це так - час покаже.

Сталева рама, захисти там всякі, для рук там дуже хороша, але в іншому - це звичний нам KOVI, з електростартером, тією ж оптикою, мінімалістичною приладкою та постійним бажанням залізти в якесь болото. Але вистачить про техніку - зрештою, наші покупці теж вміють читати характеристики праворуч.

Кому KOVI 300 Lite KT?

Ця модель – це квінтесенція універсалізму в редакції від KOVI. Він не буде зовсім нудним для досвідчених любителів позашляхових покатушок, але й цілком підійде як перший ендурик для початківців, хто вирішив познайомитися з цією справою і не кидати через тиждень. Так, з його можливостями та комплектацією його вистачить надовго. Зрештою, не всі мають гроші на Pro-шку. Він може добре валити по бездоріжжю і впевнено працювати на більшості покриттів, що здалеку нагадують дорогу. А за необхідності він може стати таким собі спортивним снарядом для тренувань та освоєння позашляхових дисциплін. І важить він небагато -122 кг спорядженої маси як для 300-ки - хороший показник. Молодша 250-ка всього на 5 кг легше. Та й бака на 8.4 л вистачить на хороший день катання. Звичайно, новачкам зростом нижче середнього бажано подивитися щось менше, але як показала практика – це справа вправності. Ну і головне - стежте за показниками акумулятора - ножної лапки запуску двигуна все ж таки немає.

Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
Ступінь стиснення 11.1:1
Об'єм, см3 279
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцово-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном з 6-ст КПП передбачено лише наявність електростартера, а отже, і ключ запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу живлення для запуску двигуна.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 124
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикц
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикці
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка SZC серії Base з можливістю зміни натягу пружини, а також регульованої жорсткості відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 254 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезе
Підвіска передня Передня вилка SZC серії Base з обмеженим діапазоном регулювань відбою та стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 259 мм. Довжина стійки 940 мм. Діаметр пера 43 мм
Колесні диски Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CORDIAL Tires.
Максимальна швидкість, км./год. ≥105 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 48T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80/100-21 - переднє колесо та 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Об'єм паливного баку, л 8.4
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,5
Рама З різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче за SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-40 4T/10W-50 (API SM/JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40
Система живлення двигуна Плоскодроссельный карбюратор Nibbi Racing PWK34
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота по сідлу, мм 960
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 122
Вгору