UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл LIFAN KPT200 (LF200-10L) : Колір Чорний

Артикул KPT200 (LF200-10L)
Немає в наявності
95 600 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двохклапанний з верхнім розташуванням распредвала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Ступінь стиснення 0.45902777777778
Об'єм, см3 200
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 17,5 / 8000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 18 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428 HSB з безвальцовочнимі роликами. Виробник ланцюга "CHOHO"
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 260 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний, діаметр 300мм
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості і можливістю регулюванням преднатяга.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 36 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору
Максимальна швидкість, км./год. 129
Витрата палива л/100 км ≥2,7
Ватажопьдйомність, кг 165
Кліренс, мм 190
Розмір шин передні / задні 100 / 80-17 130 / 70-17
Об'єм паливного баку, л 14 (включаючи 2,5 литра резерву)
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.89
Ширина, м. 0.75
Висота, м. 0.88
Маса, кг 184

& nbsp;

LIFAN & nbsp; KPT200 (LF200-10L) Мотокроссовер. Турист. Універсал

Хочете подорожувати, але досвіду немає і засоби не дають можливість купити & ldquo; гусака & rdquo ;? LIFAN KPT200 цілком підійде для цих завдань. Побудований на базі старшого & ldquo; Ірокеза & rdquo ;, він має той же одноциліндровий чотиритактний & ldquo; рідинний & rdquo; двигун на 17,5 к.с, з максимальним обертовим моментів на 18 Нм при 6500 об. в хв. Але мотор оснащена не карбюратором а інжектором. Коробка 6-ти ступінчаста, з багатодисковим зчепленням в масляній ванні. Мотоцикл більший, високий, з великим (153 кг) вагою. Посадка рівна, пряма, ноги розташовуються під комфортним кутом і не втомлюються при тривалих перегонах. Кліренс - 19мм, не те щоб можна було підкорювати пустелі, але ковтати нерівності 17-ти дюймовим колесам на легкосплавних дисках дуже допомагає. Паливний бак - 14 літрів, що з середньою витратою в 2,7 л. / 100 км. дає непогану автономність. Дуже багато приємних і дуже деталей, типу ветровики, зручною приладової панелі з USB-розеткою, світлодіодних фар, грязевика, балансирного вала, Крашпеди і багато чого іншого. LIFAN KPT200 має популярний зараз форм-фактор & ldquo; кросовера & rdquo ;, дуже універсальний, підійде як для міста так і для далеких неквапливих поїздок. До речі, окремо (і зовсім недорого) можна придбати набір пластикових кофров. LIFAN KPT200 всім своїм виглядом проситься в подорож. І він це вміє! & Nbsp; Чи не для низького райдера.

Купил я лифан КПТ в качестве своего первого мотоцикла. Что могу сказать по поводу аппарата? Лучше мотоцикла для новичка не найти ибо низкий расход топлива и инжектор делают обучение максимально комфортным, а качество лифана приятно удивило ибо сколько бы мнений не слышал о том, что лучше: б/у японец или новый китаец, сев за руль все сомнения отпали сразу. В общем, мот хороший, расход 2,7-2,9. Комплектующие относительно недорогие. А полное сопровождение от покупки и до выгрузки делает вхождение в мото сферу максимально комфортным и прозрачным. Рекомендую!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору