UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250 Ендуро-шини 19 "/ 17 ' : Колір Червоний

Артикул X-TRAIL 250
В наявності
67 600 грн
68 400 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двохклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування распредвала (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 250
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 18 /7000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 19,5 / 5500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором з точкою кріплення безпосередньо на задньому маятниковому важелі
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 180 мм. Діаметр пера 42 мм.
Колесні диски Сталеві, спіцованние, хромоване нанесення на обід.
Максимальна швидкість, км./год. 120
Витрата палива л/100 км ≥3,1
Ватажопьдйомність, кг 157
Кліренс, мм 310 (мінімальний)
Розмір шин передні / задні 90 / 90-19 / 110 / 90-17. Розмір та маркування шин: Передня: ЕНДУРО шина розмірності 90 / 90-19, Задня: ЕНДУРО шина розмірності 110 / 90-17
Об'єм паливного баку, л 15
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.75
Ширина, м. 0.5
Висота, м. 0.85
Маса, кг 155

SHINERAY X-TRAIL 250 - подорожувати нескладно

Хто сказав що для мотоподорож неодмінно необхідний напаковані під зав'язку “ гусак ” або зла “ тенрюха &rdquo ;? Або враження від навколишнього пейзажу залежать від шильдіка на капоті і престижності мотоцикла? Ні, для отримання задоволення від нових країв і інших принад подорожі необхідно тільки одне - їхати. А ось на чому - це вже справа настільки другорядне. І SHINERAY X-TRAIL 250 пропонує їхати далеко. Власне для цього він був зроблений - легкий малокубатурних турист з чималими позашляховими можливостями.

Технічна частина частина знайома, проста і зберегла головну особливість всієї серії - надійність. Чотири такту, один циліндр, карбюратор і повітряне охолодження - ламатися то й нема чому особливо. Але не поспішайте називати його примітивним - тут є цілком актуальні рішення. Підвіска - гідравліка, спереду вилка-перевертень діаметром 42 мм., Ззаду моноамортизатор. Дискові гальма діаметром по 240 мм. Спіцованние колеса - спереду 19, заднє - 17 дюймів.

Але це все хоч і технічна, але лірика. Головне - для чого і кого створений SHINERAY X-TRAIL 250? Для початку визначимо його місце в мотоциклетної ієрархії. Це позашляховий легкий турист для комфортабельного пересування по асфальтових і грунтових дорогах не на самих шалених швидкостях в комфортному темпі. Перекіс більше в дорогу, ніж в ендуро - на цьому модифікації коштує понад асфальтна, ніж позашляхова гума. Хоча бездоріжжя не боїться - тут і кліренс є, і спиці, і ходи підвісок. Але дубасити на ньому як на хардендуро не варто - для цього є інші моделі. Цей мотоцикл про комфорт - м'який, добрий сидіння, можна навішати кофров. Приборка - знайома цифрова, вельми інформативна, з великим аналоговим тахометром. Вітрове скло - ну, це скоріше ветрощіток - темний, прикриває приборку, під ним зручно розміщувати кредл з телефоном або навігатором. Світло в оновленій моделі весь світлодіодний, є розетка USB.

Чи підійде новачкам? Дуже навіть. Легкий, маневрений, з контрольованим поведінкою. До речі, незважаючи на паспортну висоту сидіння в 830 мм. на ньому вельми зручно і зовсім невисоким людям - позначається просідання пружин. Хочете познайомитися з Мототуризм - SHINERAY X-TRAIL 250 на ендуро шинах дуже гідний варіант за свою ціну. Тільки не забудьте про захист і кофри - вони в комплектацію не входять.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору