UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 300-2T Pro : Колір

Артикул 300-2T Pro
В наявності
186 590 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, одноциліндровий, двотактний двигун FX300 з водяним охолодженням та рознесеними половинками радіатора + кулер (антифриз із заводу не заливається в радіатори, оскільки можуть бути використані типи G11 або G12 залежно від кліматичних умов).
Обертовий момент, Нм / об.хв. 52 / 7000
Ступінь стиснення 13.2:1
Об'єм, см3 293
Система електроживлення АКБ 12V 4А/h (Літій-іонна батарея)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 57 / 8600
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 52 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з гідравлічним приводом, багатодисковим зчепленням у масляній ванні та окремим картером. Об'єм масляної системи 0,85 л. Передавальні числа ступинів: 1-а 2.29, 2-а 1.63, 3-тя 1.25, 4-а 1.05, 5-а 0.88, 6-а 0.77,
Тип приводу Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг 520, O-ring. Марка ланцюга DID. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 50T (алюмінієва). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
Підвіска задня Задній важіль маятниковий: цільноформована деталь з алюмінієвого сплаву. Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 490 мм.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід UNISON, маточина KKE (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥108 (параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 50T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Витрата палива л/100 км 90/100-21 - переднє колесо та 140/80-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора.
Кліренс, мм 360
Об'єм паливного баку, л 9
Бак мастила в двигуні, л Масло для змащування двигуна змішувати у пропорції з паливом. У трансмісію заливається трансмісійна олія для двотактних двигунів. Загальна ємність 0,9
Рама Полегшена, прямокутного перерізу, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву
Споряджена маса (без урахування палива), кг 112 кг. з комплектом зовнішнього освітлення (110 кг. без ліхтаря, фари покажчиків поворотів) 120 кг вага спорядженого мотоцикла із заправленим баком (з урахуванням палива)
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло. Не можна заливати в бак лише бензин без додавання олії у відповідній пропорції.
Рекомендований клас в'язкості мастила .Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD Рекомендовані продукти: - Motorex Cross Power 2T 2.Трансмісійне масло SAE 10W30 не нижче SE
Система живлення двигуна Плоскороссельний карбюратор NIBBI PWN40
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0,87
Маса, кг 136
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота по сідлу, мм 939,8
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1475
Споряджена маса, кг 112

Для тих, хто цікавився і чекав - так, це він. Новий KOVI з двотактним двигуном об'єм 293 куб і потужністю 57 к.с. І він вже в Україні.

На першому етапі ми не розписуватимемо все максимально докладно - ще доведеться самим зрозуміти наскільки він гарний. Запланована поява в Україні мала відбутися набагато раніше, але є причини, які значно ускладнили це. Тим не менш, у нас вийшло.

Позначимо головні пункти для тих, хто "в темі":

Двигун нашої версії не має нічого спільного з агрегатом від виробника Koshine, який зробив копію двигуна KTM найшвидше, але і "кривіше" за всіх. Про це багато хто вже знав / дізнається якщо подивиться відео в Youtube. Різні не тільки виробники, але і комплектуючі і деталі і деякі технології виготовлення. Наш екземпляр точно повторює майже рідного прабатька: діаметр циліндра 72 мм, хід поршня 72 мм, шестиступінчаста трансмісія з гіравлічним приводом зчеплення, водяне охолодження (усі подробиці на вкладці "характеристики")

Задня підвіска позбавлена ​​важелів прогресії, стійка амортизатора кріпиться безпосередньо на маятниковий важіль. Це зменшило вагу, збільшило геометричні параметри прохідності, особливо при подоланні габаритних перешкод

Потужність стала такою, яку ми ще не пробували на жодній з наших моделей - це потрібно зрозуміти, а потім розказувати...

Комплектаційні особливості позначимо коротко – не заощаджували. Ланцюг тепер DID, карбюратор абсолютно новий PWN40, задня стійка амортизатора легша за вагою, але більш цікава по конструктивному виконанню. Налаштування передньої вилки також інші з поправкою на розважування, що змінилася.

Небагато фотографій додаємо вже, на решту візьмемо час і повніше відобразимо у відео та відгуках від тих, кому це буде цікаво.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору