Для тих, хто цікавився і чекав - так, це він. Новий KOVI з двотактним двигуном об'єм 293 куб і потужністю 57 к.с. І він вже в Україні.
На першому етапі ми не розписуватимемо все максимально докладно - ще доведеться самим зрозуміти наскільки він гарний. Запланована поява в Україні мала відбутися набагато раніше, але є причини, які значно ускладнили це. Тим не менш, у нас вийшло.
Позначимо головні пункти для тих, хто "в темі":
Двигун нашої версії не має нічого спільного з агрегатом від виробника Koshine, який зробив копію двигуна KTM найшвидше, але і "кривіше" за всіх. Про це багато хто вже знав / дізнається якщо подивиться відео в Youtube. Різні не тільки виробники, але і комплектуючі і деталі і деякі технології виготовлення. Наш екземпляр точно повторює майже рідного прабатька: діаметр циліндра 72 мм, хід поршня 72 мм, шестиступінчаста трансмісія з гіравлічним приводом зчеплення, водяне охолодження (усі подробиці на вкладці "характеристики")
Задня підвіска позбавлена важелів прогресії, стійка амортизатора кріпиться безпосередньо на маятниковий важіль. Це зменшило вагу, збільшило геометричні параметри прохідності, особливо при подоланні габаритних перешкод
Потужність стала такою, яку ми ще не пробували на жодній з наших моделей - це потрібно зрозуміти, а потім розказувати...
Комплектаційні особливості позначимо коротко – не заощаджували. Ланцюг тепер DID, карбюратор абсолютно новий PWN40, задня стійка амортизатора легша за вагою, але більш цікава по конструктивному виконанню. Налаштування передньої вилки також інші з поправкою на розважування, що змінилася.
Небагато фотографій додаємо вже, на решту візьмемо час і повніше відобразимо у відео та відгуках від тих, кому це буде цікаво.