Оновлена модель Musstang MT110-1 Delta
Писати щось нове про модель мопеда Delta досить непросто. Про неї знають майже всі чи майже всі. Звичайно це скоріше не історія самого мопеда, а незлічені відгуки з експлуатації, нехитрому ремонту, поради колишніх і кумедні розповіді про змагання та вичавлювання до 120 км/год. Але найцікавішим фактом є те, що ця модель, яка ніколи не була надмірним об'єктом бажання власника, а розглядалася виключно як найдоступніший транспортний засіб розійшлася по світу тиражем, який перевищує 117 мільйонів екземплярів (наведені дані китайської статистики)! !!!! Причому географія країн та споживачів настільки широка, що простіше сказати, в яких країнах її не продавали і не купували. На цьому прикладі настільки бажаний і легендарний Mercedes W123 виготовлений і проданий у кількості 2,7 мільйона екземплярів на такому тлі не здається рекордсменом)))))). Як би там не було Дельта ніколи не будемо Mercedes, але ми і не порівнюємо, просто дивуємося фактам разом з Вами.

В сучасній моделі 2025 року ми зберегли моменти, які вже були доопрацьовані раніше. Усі комплектуючі моделі повністю змінені та постачаються вже від іншого виробника. Вони більш високої якості, ніж моделі, що поставляються у версіях до 2020 року і дозволяють власникам уникнути дрібних типових поломок на мопеді. Також у 2025 році ми доповнили цю модель ще деякими корисними удосконаленнями, а саме:
- конструкція сидіння складається тепер з двох окремих частин, причому задня пассажирська знімна. Ідея конструкції була продумана таким чином, щоб забезпечити максимальну користь в різних життевих ситуаціях при викорастанні Musstang Delta.
- покращені задні амортизатори: збільшена довжина та жорсткість пружин.
- подовжені ніжки дзеркал заднього виду.
- збільшена товщина шару лакофарбового покриття.
- додана нова передня фара, така ж як раніше встановлювалася на дорожчі версії 125-ток
- USB-порт тепер у стандартній комплектації
Передня фара виготовлена з полікарбонатного скла, яке не тріскатиметься, як звичайне скляне при мінімальному ударі і почала висвітлювати дорогу краще, завдяки великому за величиною відбивачу. Покажчики поворотів також зазнали змін і стали якіснішими.

На фото Ви можете бачити дві абсолютно нетипові для більшості конкурентів опції: дистанційне важільне керування повітряною заслінкою карбюратора (у народі підсмоктування). Такий конструктив корисний і зручний тим, що в надра мопеда не потрібно пхати долоню для торкання важеля управління при холодному старті, а потрібно лише перемістити важіль на правій частині керма. Ті хто стикався з іншим - точно оцінить нововведення. Також USB порт для бюджетних мопедів взагалі ніколи не був стандартним оснащенням, а на Дельта Мустанг вже з'явився.

Агрегат відрізняється не тільки якісними комплектуючими та надійністю, але й бездоганною оксраскою

Задні амортизатори тепер відкритого типу із прогресивною навивкою пружини. Вони такі ж, як і на новій Альфі. Вони м'якші самі по собі і працюватимуть краще з урахуванням того, що вага Дельти найменша з усіх мопедів, а на колишніх напівзакритих амортизаторах "п'ята точка" ніколи не відчувала особливого комфорту.

Диски коліс запозичені у Альфи, оскільки саме такий варіант виявився найміцнішим серед усіх інших альфодельтовських типів.
Ланцюг тепер уже 428-й посилений у повністю закритому кожусі. Його передня частина заходить у зворотний бік кришки двигуна і краще захищає від попадання бруду
