UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл Musstang Challenge GT 250 (2024)

Артикул GT 250
В наявності
71 925 грн
74 597 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна 171FMM Бензиновий, одноциліндровий, чотирьохклапанний, повітряно-олійного охолодження з окремим масляним радіатором та внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)
Ступінь стиснення 9,6:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V, XT7L-BS
Система запалювання Електронне CDI
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 24,5 / 7500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 6000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Ланцюг безсальниковий FPWZ 520-й. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 42T (сталева).
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням натягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням безпосередньо до маятнику.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу діаметром пера 41 мм.
Колесні диски Алюмінієві, пофарбовані матовою фарбою
Максимальна швидкість, км./год. ≥118
Кліренс, мм 280 мм.
Розмір шин передні / задні Тип шин All-terrain tires asphalt/gravel - 60/40: Передня шина 100/90-19 / задня шина 130/80-17. Посадковий розмір ободу переднього колеса 1.85×19 DOT; заднього колеса 2.50 × 17
Об'єм паливного баку, л 13,6
Система охолодження повітряно-масляне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1.2
Система живлення двигуна Карбюратор
Довжина, м. 1,83
Ширина, м. 0.48
Висота, м. 0,87
Маса, кг 165
Довжина, мм. 2100
Ширина, мм. 870
Висота по сідлу, мм 860 мм на типі шин All-terrain tires asphalt/gravel - 60/40
Висота, мм 1400
Колісна база, мм 1360
Споряджена маса, кг 141

Нова модель мотоцикла ADV Challenge 250 призначена насамперед для тих, хто любить мотопробіги різними типами доріг, але без крос-рейдів по суворому бездоріжжю. Це скоріше цивільний варіант легкого ADV для прихильників активного відпочинку або тих, хто любить відхиляться від типових доріг і орієнтований на напрями в пошуках пригод (у доброму сенсі цього слова).

Новинка надійде до продажу вже в лютому 2024 року. Чекати залишилось недовго.

У якоcті двигуна використано одноциліндровий 4-клапанний двигун виробництва LONCIN. Модель двигуна позначається як FE250. Цей сучасніший та потужніший агрегат відрізняється від колишнього двоклапанника RE250 практично всім. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі). Новий двигун ми вже добре знаємо і переконалися в його життєздатності та хорошому потенціалі, він встановлений на Tekken і добре себе зарекомендував. До того ж на нього у нас вже є в наявності запчастинна база, яка дозволяє його обслуговувати.

- Клапанний механізм не двоклапанний, а чотириклапанний.

- Діаметр циліндра збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.

- Ступінь стиснення збільшився, але не дуже значно, до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.

- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить всі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, як були раніше, доступу до всіх 4 клапанів уже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою об'ємною за профілем прокладкою з фторкаучуковими добавками.

- З'явився в конструкції і знімний фільтрувальний елемент масляного фільтра (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для стану агрегату поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.

Радіатор масляного охолодження розташований досить високо, щоб звести до мінімуму пошкодження. Повнопоточна масляна система у двигуна працює так: маслонасос викачує з картера оливу і весь об'єм нагнітає виключно в порожнину радіатора, потім олива з радіатора проходить через фільтр, а після цього надходить у двигун - це стандартний повний цикл.

- Потужність нового двигуна зросла до 24,5 к.с. з вихідних 18 конячок які розвивав ранній варіант 166FMM.

- Зчеплення збільшилося в розмірах і розраховано на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів.

- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передавальні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, у парі з 6-ст трансмісією вона дасть змогу мотоциклу легко підтримувати режим руху в діапазоні 85-105 км/год без надлишкового розкручування двигуна, а для тривалих за часом і кілометражем поїздок це важливо, бо і витрата пального не буде надто значною, і шум двигуна буде меншою мірою генерувати дискомфорт. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця, а відмова від 6-ї сходинки (варіант 5-ти ступеневої КПП, але з кікстартером існує) був би набагато напруженішим для власника, що їздить на далекі відстані, тому що для підтримання пристойної швидкості двигун виходив би у вищий регістр за обертами. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише 600 грамів порівняно зі 166FMM. Конструкція приводу мотоцикла складається з 520-го ланцюга від виробника FPWZ. Передня зірка має 13 зубів, а задня на 42. Загальна кількість ланок ланцюга - 110. Також передбачено уловлювач ланцюга, встановлений перед ведучою зіркою.

Для новинки Challenge GT, з урахуванням її очевидного навколотуристичного призначення, ми також підготували одне функціональне доповнення - монтажний комплект для встановлення двох бічних і одного заднього багажного кофра. Ця опція буде доступна як аксесуар, але не буде оцінюватися в значну суму, а зручна насамперед тим, що на рамі самого мотоцикла від самого початку будуть передбачені кріпильні місця і різьбові точки для монтажу всього інсталяційного комплекту. У початковому варіанті цих елементів не було, тому комплект розроблявся паралельно з підбором усіх трьох кейсів. Комплект кронштейнів буде доступний до придбання разом із мотоциклом у лютому 2024 року, а ось кофри були замовлені під розміри в іншого Постачальника, тому прибудуть із певною затримкою в часі, але вже в березні їх теж можна буде придбати для повноцінного використання. Зразки кейсів є на одному з фото.

На фото нижче Ви можете бачити саму конфігурацію кріпильних елементів. Це не зовсім LEGO, але сам принцип розроблення передбачав розширення можливості монтажу цього комплекту не тільки на мотоцикл Challenge GT (хоча, звісно, на нього він встановлюється з мінімальними зусиллями). Ви можете бачити сполучені елементи з кріпильними оверстіями на різній відстані. Поздовжні та поперечні частини виконані в збірному варіанті та різної довжини. Ідея полягала в реалізації можливостей щодо універсального застосування і на інших мотоциклів. Майстрів серед наших співгромадян достатньо, можливо, хтось вважатиме за потрібне застосувати його на своєму мотоциклі - якщо це буде корисно, будемо раді, що витратили на це час не даремно.

Посадка на мотоциклі також передбачає формат можливих тривалих поїздок. Основний момент відмінності від багатьох моделей полягає в розташуванні сидіння і керма відносно один одного. На фото ви бачите, що різниця у величинах по вертикалі значна. Це виконано навмисно, щоб забезпечити їзду з прямою спиною і зручним розташування рук з невеликим вигином у ліктьовому суглобі. Не потрібно нахилятися до керма або ж впиратися в нього повністю витягнутими руками. У цьому і є сенс більшої зручності їзди на пристойну відстань. Частково цьому сприяв і обраний різношинний варіант оснащення мотоцикла.

Попереду встановлено ободи 19 дюймів, а ззаду 17 дюймів. Розміри шин: Передня шина 90/90-19 / задня шина 130/80-17. Широке заднє колесо додасть стабільності та стійкості під час руху на пристойній швидкості.

Варто враховувати, що для не надто високих водіїв пір'я перевернутої вилки дають змогу розпустити верхню й нижню частини траверси і змістити розташування обох стійок догори - вільне місце під кермом передбачено, таким чином можна змістити площину передньої частини мотоцикла нижче - такий варіант може бути зручнішим для тих, у кого зріст менший. У цьому сенсі конструктив використання інверторної вилки ми передбачили у тому числі з урахуванням такої можливості, а задерта догори передня частина ніяк не сприяє поліпшенню прохідності, до того ж незмінна посадка була б незручною для багатьох користувачів.

На передбаченій перемичці керма можна розмістити кріплення для навігатора або телефону або ж використовувати її для фіксації маленького дорожнього рюкзака для документів.

Стандартна захисна дуга є стандартним атрибутом для ADV Challenge GT.

У неї два завдання - захистити ноги водія від гомілкостопа до стегна під час падіння, а друге - мінімізувати пошкодження мотоцикла під час падіння на бік. Ми зробили фото фронтального і тилового ракурсу, щоб Ви могли оцінити взаємне розташування кінцевих елементів. При погляді спереду, здається, що виступає з боків дуже сильно і потрібно підрізати, проте подивіться як це виглядає ззаду. Насправді довжина вильоту крашпедів якраз трохи виходить за задній габарит. Тобто візуальна оцінка спереду не дає змогу при побіжному погляді оцінити сенс саме такої довжини, проте обрана вона неспроста, а з розрахунком. Звісно охочі можуть обрізати їх, але хіба що для зовнішнього вигляду.... Так чи інакше вирішувати власникам. Згинання дуги зроблено для того, щоб збільшити жорсткість самого елемента - інакше це було б просто бутафорією.

Ну і на бічних вильотах можна розмістити допфари різної конфігурації і габаритів - для багатьох штатного світла може виявитися недостатньо.

Передня фара і задній ліхтар, а також покажчики повороту на Challenge GT 250 виконані в теперішньому стандартному LED-форматі. Про ступінь освітленості дороги нічого говорити поки що не будемо - для початку потрібно оцінити наживо, а не на фото. У кожного різне сприйняття. Фара головного світла чотирьохсекційна: два верхніх - це ближнє світло і два додаткових нижніх - це дальнє. Смужки габаритних вогнів розділяють обидві секції за зміщеною вертикаллю. Однак такий варіант габаритів не дає змоги оцінити сам форм-фактор мотоцикла на дорозі в темряві, тому до штатного опціону ми додали лопухи захисту грипсів із торцевим кріпленням. Цими нині нікого не здивуєш, але це і не захист. Насамперед це позначення в темну пору габаритів транспортного засобу для інших учасників дорожнього руху. LED-підсвічування виконане в такому ж спектрі, що і габарити, і має бути під'єднане з ними в один ланцюг живлення. Тоді неприємних ситуацій у райдера під час руху вночі буде менше.

Задній ліхтар стоп-сигналу теж на основі світлових LED елементів і розташований досить високо, щоб бути помітним. А покажчики повороту розташовані ще вище і рознесені в сторони на таку ширину, щоб встановлений багажний кофр їх не закривав від огляду тих, хто рухається позаду. Променеві корпусні поворотники з яскравими світлодіодними елементами. Вони і практичні, і помітні, і надійні. Гумова ніжка кріплення з хорошим радіусом згинання дасть змогу їм зберегти цілісність навіть у нестандартних ситуаціях.

А ще ми відмовилися від штатних недолугих і незручних кнопкових блоків управління. Зробили це тому, що вихідні модифікації вже випробували на різних інших моделях і їхня бюджетність повністю відповідала поганій функціональності та низькій надійності. Варіанти на фото - це штатне виконання для ADV Challenge GT 250. Ці блоки забезпечені не тільки нормальними, а не ламкими кнопками, що випадають, вони мають хороші контактні елементи і набагато краще захищені від попадання вологи. Обов'язково передбачена кнопка "АВАРІЙКИ", а активатор "СТАРТ-СТОП" двигуна розташовано поруч із кнопкою стартера. А ще важливий момент полягає в тому, що райдер здебільшого використовуватиме повноцінні моторукавички. Так ось у такому екіпі розташування кнопок дуже важливе для того, щоб керувати інтуїтивно - саме тому на цих блоках кнопки і важелі режимів освітлення/поворотів мають пристойні розміри і розташовані одна від одної на зручній, для безпомилкового руху пальців, відстані. Може комусь це здасться дивним, але насправді ми самі їздимо на мотоциклах і, повірте, у нас було багато можливостей порівнювати жахливе зі зручним.

Важіль "збагачувача карбюратору" теж зручний у режимі звичайного запуску холодного двигуна - це скоріше приємне доповнення, може комусь подобається перед стартом дивитися на двигун)))).

Панель приладів РК з постійним підсвічуванням. Відображає стандартні основні показники. Зручно що маркери нейтралі та індикатори освітлення знаходяться в зоні чорного фону - їх видно навіть за достатньої зовнішньої освітленості. Тахометр дрібнуватий у нижньому регістрі, але загалом, зі збільшенням обортів риски індикаторів стають довшими і краще проглядаються. А показання швидкості та індикатор обраної передачі читаються легко - це зручно.

Елементи гальмівної системи простіше розглянути на самому мотоциклі. Дискові гідравлічні гальма без особливих вишукувань - нормальні робочі механізми. Двохпоршневий супорт попереду і однопоршневий ззаду. Робочий циліндр заднього супорта герметичний, без додаткового виносного пластикового резервуара - з урахуванням їздової належності мотоцикла це безумовна норма. Гальмівні магістралі з поліаміду як і на багатьох інших наших моделях.

Підвіска: спереду вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, ззаду - моноамортизатор, який кріпиться безпосередньо до заднього маятника.

Сидіння заслуговує трохи більше уваги. Воно доволі м'яке, тому що товщина набивки пристойна і сама форма дає змогу розташуватися доволі габаритним їздцям. Щоправда №2 не почуватиметься як водій, але йому це за таких габаритів мотоцикла теж цілком зійде. Тим паче що опорні ніжки для пасажира опущені доволі низько (на рівні маятнику), щоб він не сидів у позі ембріона, постійно навалюючись на водія, а все-таки міг розташувати ноги зручніше в колінному вигині і триматися за передбачені з боків поручні. Матеріал облицювання сидіння гладкий, але він і догляду особливого не потребує і мити його легко.

Зовнішня металева обойма підніжок пасажира забезпечена гумовим внутрішнім блоком. У звичайному взутті ступня ковзати не буде. А якщо пасажир екіпірований для ходьби в горах і туди вирушає разом із водієм, гумову вставку можна витягти, і залишиться металева основа із щербинами на зовнішніх частинах.

У нижній передній частині рами, перед двигуном встановлено металевий захисний кожух. Він виконаний зі сталі та міцний на удар. Однак не меншою мірою його наявність передбачає брудозахист з-під колеса. У цьому сенсі він розташований дуже вдало, тому що нижня кромка краю переднього крила над колесом якраз закінчується трохи нижче від самої металевої частини на рамі. Очевидний плюс у тому, що двигун не стане замарашкою.

Новинка надійде до продажу вже в лютому 2024 року. Чекати залишилось недовго.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору