MUSSTANG XTREET 250 - коли хочеться більше краси
Гарних малокубатурників мало. Причини прості – частіше це утилітарні моделі, де краса заважатиме практичності. Та й бажання зробити модель максимально дешевою часто не має на увазі залучення до роботи дизайнера. Так було... Донедавна. А все тому, що над технічною частиною вже попрацювали, двигуни та інше начиння вийшло на певний рівень технологічності та надійності, і настав час запропонувати покупцям трохи більше, ніж щось схоже на класики з 70-х. Тим більше, що наш покупець оцінив усі переваги малокубатурної техніки і навчився правильно її використовувати.
XTREET 250 - це насамперед про зовнішність. Так, це шляховик, такий собі утилітарний міський мотоцикл, з явним натяком на асфальтну експлуатацію. Характеристики – це все нудно, та й що тут нового можна побачити – всі рішення типу двигуна СВ та коробки вже перевірені на інших моделях, і добре себе зарекомендували. З цікавого варто хіба відзначити:
- Дискові гальма на гідравліці і спереду, і ззаду.
- Задній маятник з гідроамортом та подвійними картриджними пружинами. Попереду – гідравлічний телескоп.
- При електростартері є і кікстартер - іноді буде у нагоді.
- Бак на 11.5 л - при витраті трохи більше 3 на сотню кататися можна довго.
- ЖК-екран приладової панелі та корисності типу USB-роз'єму, захисних накладок з поліефірного, стійкого до подряпин пластику тощо.
Але вибирають MUSSTANG XTREET 250 саме за його зовнішність! Ви просто гляньте на цю овальну фару! Так, вона до речі повністю LED, як і решта оптики, включаючи додаткові смужки, що світяться в обрамленні бака. Над світлом, до речі, попрацювали дуже непогано, особливо заднім. Але, мабуть, весь шарм XTREET 250 створює його стилізована рама типу "пташина клітка", яскраво забарвлена під колір дисків та пластикових елементів. Такий ось монстр на мінімалках.
Кому варто купити MUSSTANG XTREET 250? Насамперед це буде молоде покоління, яке оцінить агресивний стиль "стрітфайтера". Кліренса вистачить, щоб виїжджати на брівки, у висота по сидінню і невелика вага порадує не найдосвідченіших райдерів. Для останніх є сенс прикрутити кілька слайдерів. І нехай мотор не видасть на трасі швидкість 200, але увагу такий красень приверне точно.