UAH USD
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Електровелосипеди

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Електровелосипед - він же електробайк - універсальний, простий і напевно найдоступніший варіант персонального електротранспорту для особистого користування в теплу пору року.

Електровелосипеди - що це і які бувають?

Електровелосипед - малопотужний гібридний транспортний засіб, що представляє собою в основі велосипед, обладнаний електричним двигуном, батареєю і системою керування. І якщо в цивілізованому світі існують законодавчі обмеження на потужність електродвигуна і максимальну швидкість, то на даний момент в Україні жорсткого контролю за електробайками по суті немає, і по ПДР вони прирівняні до звичайних велосипедів, з усіма наслідками, що з цього випливають. Правда це поки.

Модельні ряди електровелосипедів копіюють лінійки їх м'язово-приводних побратимів, і мають таке ж призначення.

  1. Міські та прогулянкові моделі.
  2. Позашляхові гірські хардтейли.
  3. Шоссери, гревели і туристи.
  4. Фетбайкі.
  5. Складні ультракомпактні моделі.

І якщо деякі електромоделі, наприклад туристичні велосипеди, зустрічаються досить рідко через свою спеціалізацію і немалу ціну, то міські моделі дуже популярні як в приватному користуванні, так і в прокатному бізнесі.

Конструкція електровелосипеда

Найпростіший варіант електровелосипеда - конверсійний, коли купується готове мотор-коліща і встановлюється на звичайний велосипед. Бюджетна конструкція, яка дозволяє створювати досить кумедні рішення - наприклад передній електро і задній ножний привід - і вуаля - повнопривідний велосипед. Але в будь-якому випадку це залишається "колхозом" - ні про якісь інженерні розрахунки, і тим більше гарантії мови йти не може. Не варто забувати, що конструкція велосипеда часто не розрахована на раптово збільшене навантаження. Адже навряд чи інженери, проектуючи хардтейл або дорожник, думали що вага його коліс збільшитися в кілька разів, і навантаження на вилку помітно зросте.

Заводські електробайки від початку конструкційно розраховуються на установку електроустаткування, і мають більший запас міцності рами і несучих елементів. Серед готових заводських електробайк найчастіше можна зустріти два типи розміщення електродвигуна:

  1. Мотор-колесо. Електричний двигун розміщений прямо в колесі, виконуючи роль його ступиці. Популярна і компактна схема. Особливо люблять її застосовувати в популярному нині сегменті повнопривідних фет-байків. З недоліків можна виділити хіба що збільшення непідресореної маси, що робить мотор-колесо не кращим вибором для позашляхових моделей з амортизацією. У свою чергу бувають редукторні і прямоприводной.
  2. З двигуном на рамі. Електромотор пов'язаний з передньої зіркою, яка передає тягове зусилля на колесо за допомогою ланцюга. Проста схема, завдяки центральному розміщенню важких елементів дозволяє сконцентрувати центр ваги і розмістити його максимально низько. Для підресорених моделей - оптимальний варіант.

Існують передньо, задні і повнопривідні моделі електровелосипедів. Також є варіанти з розміщення батарей - на багажнику, уздовж елементів рами або під нею.

Функції електродвигуна на електровелосипед

Електровелосипед залишається велосипедом, і педалі - незмінний тип передачі тягового зусилля на приводне колесо, створюваного за допомогою людських м'язів. З приводу електроприводу - в залежності від типу і моделі виконує свої функції наступними методами:

  • Класичний перемикач на кермі, яким їздець сам задає тягове зусилля на приводний колесо. Проста, зрозуміла і надійна система.
  • Система-помічник - включає і регулює електротягу безпосередньо при педалюванні, зменшуючи навантаження на м'язи ніг. Особливо зручно при підйомах на гірки або для людей зі слабкими м'язами - наприклад для літніх велосипедистів. Система має один або декілька датчиків, які реагують на рухи педалей, і через блок керування регулює тягове зусилля електродвигуна. Втім, велосипед може оснащуватися і класичної ручкою газу.

З усіх видів персонального електротранспорту, електровелосипед - самий самодостатній. Маючи пристойний запас ходу під електротягою від 30 до 120 км, він ще має і можливість рухатися за допомогою педалей. А значить дальність ходу може ставати ще більше.

Купувати електровелосипед варто виходячи зі своїх потреб і завдань. Ну і бажано враховувати можливість заміни блоку батарей, адже як би не було - це все таки расхідник. Краще звертайтеся до знаючих людей, і тоді правильно підібраний електробайк прослужить довго і безпроблемно.

  • В бажання
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • В бажання
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Електричний велосипед FADA RiTMO, 400W  в Дніпрі
    Новинка
    В бажання
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Електричний велосипед FADA TWiN, 400W  в Дніпрі
    Новинка
    В бажання
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Артикул: FADA FLiT Cargo
    17 358 грн
    В бажання
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
Вгору